اخبار بازی

شایعه: اطلاعات جدید کنسول PS5 Pro طی ماه‌های آتی منتشر می‌شوند

به گفته ژورنالیست مشهور، آقای تام هندرسون (Tom Henderson) طی ماه یا دو ماه آینده اطلاعات جدید کنسول PS5 Pro منتشر می‌شوند. ایشان معتقد است سونی نسخه قدرتمندتر کنسول پلی استیش ۵ را سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

آقای تام هندرسون به عنوان یکی از مشهورترین و معتبرترین اینسایدرها به تنها آغاز کننده شایعات مربوط به عرضه کنسول جدید سونی بود و طی ماه‌های گذشته بارها به عرضه مدل‌های مختلف کنسول نسل نهمی از جمله نسخه پیشرفته‌تر، موسوم به PS5 Pro و یک مدل جدید با قابلیت دیسک درایور جداشونده اشاره کرده بود. وی مدتی پیش در گزارشی مدعی شد این مدل‌های جدید سال ۲۰۲۴ به بازار می‌آیند. هنوز هیچ یک از اطلاعات جنبه‌ رسمی ندارند و صحت هیچ کدام تایید نشده است. البته شاید در آینده نزدیک شرایط دگرگون شود.

آقای هندرسون در تازه‌ترین استریم خود مدعی شد اطلاعات جدید کنسول PS5 Pro طی ماه‌های آتی منتشر می‌شوند. ایشان به طور دقیق مشخص نکردند منظور انتشار اطلاعات بیشتر از طریق اینسایدرها است یا منابع رسمی از این کنسول‌ رونمایی می‌کنند. وی بار دیگر به یک مدل جدید از کنسول پلی استیشن ۵ در کنار PS5 Pro اشاره کرد. مشخص نیست منظور آقای هندرسون همان مدل کوچک‌تر با دیسک درایو جداشونده است یا خیر.

بر اساس گفته‌‎های پیشین آقای هندرسون مدل کوچک با دیسک درایو جداشوند سپتامبر امسال روانه بازار می‌شود، با فرض صحت داشتن این اطلاعات به احتمال زیاد سونی در جریان رویداد ماه ژوئن خود به صورت رسمی از مدل جدید رونمایی می‌کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *