اخبار بازی

فرار از چنگ هیولا در تریلر تازه بازی Amnesia: The Bunker

استودیو فریکشنال گیمز تریلر کوتاه و جدیدی از گیم‌پلی بازی Amnesia: The Bunker را پخش کرد که در آن شاهد رویارویی با هیولا هستیم.

باتوجه‌به نمایش‌های اخیر بازی Amnesia: The Bunker، به نظر می‌رسد در آینده با متفاوت‌ترین نسخه این مجموعه رو‌به‌رو می‌شویم که شامل مکانیسم‌های جدید از جمله محیط سندباکس نیمه-باز، اهمیت انتخاب بازیکنان در نحوه پیشرفت داستان و ارزش تکرار مجدد بالاتر نسبت به بازی‌های گذشته است. بااین‌حال استودیو فریکشنال گیمز برخی از ویژگی‌های شاخص سری Amnesia را در این نسخه جدید حفظ می‌کند. اگر نسخه‌های قبلی این مجموعه را تجربه کرده باشید، بدون شک تعقیب شدن توسط یک هیولا را که دربرابر آن بی‌دفاع هستید، به‌عنوان یکی از ویژگی‌های کلیدی و ترسناک تجربه‌ی خود به خاطر دارید. در بازی Amnesia: The Bunker نیز بازیکنان توسط یک هیولای وحشتناک تعقیب خواهند شد و باید از میان راهروهای تاریک پناهگاهی که درون آن به دام افتاده‌اند، پا به فرار گذارند.

استودیو فریکشنال گیمز در هفته‌های گذشته به‌طور منظم، ویدیوهای کوتاهی را از گیم‌پلی بازی Amnesia: The Bunker به اشتراک گذاشته است که معمولا نحوه‌ی برخورد بازیکنان با هیولای ترسناک و فرار از آن را نشان می‌دهند. این هیولا تمایل دارد بازیکنان را در فضاهای تاریک شکار کند و به سمت صدا جذب خواهد شد. بازیکنان نیز در برخورد با موانع مختلف یا حین روشن کردن چراغ خود، به اجبار سروصدای زیادی را ایجاد خواهند کرد. همین امر باعث حضور هیولا برای شکار آن‌ها می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Amnesia: The Bunker قرار است در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۱۶ مه ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. به‌گفته‌ سازندگان، تمام کردن بازی به حدود ۴ تا ۶ ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی Amnesia: The Bunker را با ما در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *