اخبار بازی

میزان فروش بازی Control از مرز 3 میلیون نسخه عبور کرد

مطابق اطلاعاتی که سخنگوی استودیو رمدی در کنفرانس مالی اخیر شرکت فاش کرد، میزان فروش بازی Control از زمان عرضه به بیش از سه میلیون نسخه روی پلتفرم‌های مختلف رسیده است و بیش از ۹۲ میلیون یورو درآمد زایی داشته است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

می‌دانیم که بازی آلن ویک ۲ در کنار عناوینی همچون استارفیلد و ریمیک رزیدنت اویل ۴ از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ است و طرفداران بی‌‍شماری در سراسر دنیا منتظر عرضه این دنباله هستند. به لطف بازی‌هایی همچون کوآنتوم بریک و کنترل شهرت استودیو رمدی در نسل گذشته فراگیرتر از قبل شد و بدون شک یکی از دلایل محبوبیت آلن ویک ۲ ارتباطاتی است جهان آن با جهان بازی کنترل دارد. ماجرای سفر جسی فیدن به ساختمان FBC و تلاش‌های وی برای یافتن برادر گم شده‌اش، توچه میلیون مخاطب را به خود جلب کرده و همچنان به فروش خوب خود ادامه می‌دهد.

استودیو رمدی مدتی کنفرانس شش ماه اول سال مالی ۲۰۲۲/۲۰۲۳ را برگزار کرد. در جریان این کنفرانس سخنگوی شرکت اعلام کرد میزان فروش بازی Control از مرز ۳ میلیون نسخه عبور کرده است و این بازی تا کنون بیش از ۹۲ میلیون یورو درآمد زایی داشته است. می‌دانیم که استودیو فلاندی در کنار ساخت بازی آلن ویک ۲، مشغول ساخت دنباله کنترل است. سران استودیو بودجه‌ای معادل ۵۰ میلیون یورو را برای ساخت این دنباله در نظر گرفته‌اند. این بازی قرار است در تاریخی نامعلوم برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

در کنار این دو پروژه، استودیو رمدی روی بازی دیگری به نام Condor نیز کار می‌کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *