اخبار بازی

برنامه الکترونیک آرتز برای تعدیل نیرو ۶ درصد از کارمندان

الکترونیک آرتز اعلام کرد که ۶ درصد از نیروی کار شرکت تحت تأثیر دور جدید تعدیل نیرو قرار خواهند گرفت.

شرکت Electronic Arts اعلام کرد که مشغول تعدیل نیروی کار خود است که تا اوایل سال مالی آینده ادامه خواهد داشت. شرکت الکترونیک آرتز اخیرا با انتشار یک اطلاعیه در وب‌سایت خود اظهار داشت که این تعدیل نیرو ۶ درصد از نیروی کار آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این میزان تقریبا بیش از ۷۵۰ نفر از کارمندان را شامل می‌شود.

اندرو ویلسون، مدیرعامل EA در نامه‌ای به کارمندان گفت: «برای تمرکز بیشتر روی مجموعه‌های خود از پروژه‌های در تضاد با استراتژی‌های‌مان فاصله می‌گیریم، دارایی‌های غیرمنقول را بررسی می‌کنیم و به تجدید ساختار برخی از تیم‌ها می‌پردازیم. انتظار می‌رود که این تصمیمات تقریبا ۶ درصد از نیروی کار شرکت را تحت تأثیر قرار دهد».

به گفته اندرو ویلسون، الکترونیک آرتز امیدوار است که تا جای ممکن این دسته از کارمندان را در سمت‌های دیگری به کار بگیرد و از خروج آن‌ها جلوگیری کند. بااین‌حال وعده پرداخت حق سنوات و مزایایی نظیر خدمات درمانی و خدمات تغییر شغل به افرادی داده شده است که شرکت را ترک می‌کنند. مدیرعامل شرکت Electronic Arts خاطر نشان کرد: «ابلاغ این تصمیمات از اوایل سه ماهه جاری آغاز شد و انتظار داریم که تا اوایل سال مالی آتی ادامه یابد».

درحال‌حاضر تعدادی از استودیوهای متعلق به الکترونیک آرتز روی برخی از بازی‌های برجسته کار می‌کنند که در سال جاری در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند. بازی Dead Space Remake آخرین اثری بود که توسط این شرکت به بازار عرضه شد. در اوایل سال ۲۰۲۳ شایعاتی مبنی‌بر لغو بازی تک‌نفره Titanfall به‌خاطر کاهش هزینه‌ها منتشر شد. شرکت EA در تاریخ ۱۱ اردیبهشت (۱ می) بازی Apex Legends Mobile را از دسترس خارج می‌کند.

شرکت الکترونیک آرتز بازی Star Wars Jedi: Survivor استودیو ریسپاون اینترتینمنت را در تاریخ ۸ اردیبهشت (۲۸ آوریل) تقدیم کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر خواهد کرد. این بازی به‌واسطه ارائه سیارات بزرگ‌تر، انواع جدیدی از دشمنان، توانایی‌های Force تازه و پنج Stance برای شمشیر نوری، تجربه گسترده‌تری نسبت‌به نخستین بازی مجموعه را برای بازیکن‌ها به ارمغان خواهد آورد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *