اخبار بازی

آمار فروش بازی Sifu به مرز 2 میلیون نسخه رسید

کمپانی Kepler Interactive که وظیفه نشر بازی سیفو را بر عهده داشته، در جریان کنفرانس اخیر خود اعلام کرد آمار فروش بازی Sifu روی پلتفرم‌های مختلف و در مجموع فروش فیزیکی و دیجیتالی، به مرز ۲ میلیون نسخه رسیده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازی سیفو یکی از بزرگ‌ترین غافلگیری‌های سال ۲۰۲۲ بود، استودیو فرانسوی Sloclap نام خود را با این بازی در میان طرفداران مطرح کرد. ارائه یک سیستم مبارزه چالش برانگیز و در عین حال جدید، تجربه‌ای متفاوت را برای طرفداران رقم زد و این بازی توانست در میان نام‌های بزرگی مانند الدن رینگ و گاد آو وار رگناروک، جایگاه خاص خود را پیدا کند و فروش خوبی را نیز تجربه کند. در حقیقت باید گفت مطابق آمار اعلام شده از سوی ناشر، میزان فروش بازی سیفو فراتر حد تصورات بسیاری از تحلیلگران از جمله سازندگان است.

سران کمپانی Kepler Interactive، ناشر بازی سیفو در جدیدترین کنفرانس مالی شرکت اعلام کردند میزان فروش این بازی به بیش از ۲ میلیون نسخه در سراسر دنیا رسیده است که با توجه به وسعت تیم سازنده و برهه عرضه بازی، یک آمار بسیار تحسین برانگیز است. در کنار مشخص شدن آمار فروش بازی Sifu، شرکت Kepler Interactive از برخی برنامه‌های خود در سال ۲۰۲۳ میلادی نیز رونمایی کرد. آن‌ها روی پروژه جدید استودیو سنگاپوری The Gentlebros، سازنده Cat Quest سرمایه گذاری کرده‌اند.

آپدیت جدید بازی سیفو به نام Arena هشتم فروردین ماه (۲۸ام مارس) به صورت رایگان در اختیار تمامی دارندگان بازی قرار می‌گیرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *