اخبار بازی

پرواز از زیر آب به سوی آسمان در تریلر بسته الحاقی Burning Shores هورایزن فوربیدن وست

گوریلا گیمز با پخش یک تریلر تازه از بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West موجود ماشینی جدیدی با نام Waterwing را به نمایش گذاشت.

بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West تا چند هفته دیگر در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد و به‌همین خاطر استودیو گوریلا گیمز شروع به انتشار جزئیات بیشتری از آن کرده است؛ تا طرفدارها بدانند که باید انتظار چه مواردی را داشته باشند. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Guerrilla Games تریلر جدیدی از این بسته الحاقی را برای معرفی موجود ماشینی جدیدی تحت عنوان Waterwing پخش کرده است.

دانلود ویدیو از آپارات

گوریلا گیمز با انتشار یک توئیت گفت: «واتروینگ یک موجود ماشینی پرنده در اندازه متوسط است که می‌تواند به اعماق دریا برود. این موجود فرمان‌پذیری بالایی دارد و در برخورد با مزاحمان دشمنی بی‌رحم است». واتروینگ یک مرکب پرنده/شناگر است که ظاهرا با الهام از پرنده پلیکان خلق شده است. الوی می‌تواند از این موجود ماشینی برای پرواز در میان ابرهای باکیفیت بسته الحاقی یا شنا در آب‌های اطراف ویرانه‌های باستانی لس آنجلس استفاده کند.

الوی در بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West به جنوب سرزمین Tenakth Clan سفر می‌کند تا یک تهدید پنهان را مورد بررسی قرار دهد. این دی‌ال‌سی دارای کاراکترهای جدیدی برای ملاقات، داستان‌های منحصربه‌فردی برای تجربه و تعدادی موجود ماشینی برای شکار خواهد بود. بسته الحاقی برنینگ شورز پس از تکمیل مأموریت‌های اصلی نسخه پلی استیشن 5 بازی هورایزن فوربیدن وست در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

نسخه PS5 بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز Horizon Forbidden West در تاریخ ۳۰ فروردین (۱۹ آوریل) میزبان بسته الحاقی پولی Burning Shores می‌شود که ۱۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. بازیکن‌ها درحال‌حاضر می‌توانند به‌سراغ پیش‌خرید این بسته در فروشگاه پلی استیشن بروند که پوشش Blacktide Dye Outfit و کمان Blacktide Sharpshot Bow را به‌عنوان پاداش در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. این بسته الحاقی منحصرا برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *