اخبار بازی

رمدی: تاریخ عرضه Alan Wake 2 تغییر نمی‌کند

سخنگوی استودیو فنلاندی رمدی در تازه‌ترین کنفرانس مالی شرکت به سرمایه گذاران اعلام کرد بدون شک تاریخ عرضه Alan Wake 2 سال ۲۰۲۳ میلادی است و این زمان تغییر نخواهد کرد. کنسول‌های نسل نهم و PC پلتفرم‌‎های مقصد این بازی هستند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

تا بدین لحظه سال ۲۰۲۳ میلادی، سال طرفداران ژانر وحشت-بقا بوده است. هواداران سال را با ریمیک بازی دد اسپیس آغاز کردند و قرار است پسفردا بازی Resident Evil 4 Remake روانه بازار شود که با توجه به نمرات بازی و بازخوردهای منتقدان ظاهرا با یک اثر درخور و ارزشمند مواجه هستیم. هنوز ماه‌های ابتدایی سال میلادی را سپری می‌کنیم و هنوز چندین بازی مورد انتظار و بزرگ دیگر قرار است طی امسال روانه بازار شوند. یکی از آن‌‎ها که مدت‌ها است مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار دارد، بازی آلن ویک ۲ است. به گفته سازندگان روند ساخت این عنوان به خوبی طی می‌شود.

رمدی حدودا یک سال پیش اعلام کرد بازی آلن ویک ۲ وارد فاز نهایی تولید شده است. پس از آن و در ماه اکتبر استودیو فنلاندی به طرفداران این اطمینان را داد که تاریخ عرضه Alan Wake 2 سال ۲۰۲۳ میلادی است و این زمان تغییر نمی‎‌کند. در جریان کنفرانس مالی اخیر شرکت، سخنگوی استودیو رمدی خطاب به سرمایه گداران اعلام کرد روند ساخت بازی از همه جوانب به پایان خود نزدیک می‌شود و بدون شک تاریخ انتشار بازی آلن ویک ۲ تغییر نخواهد کرد.

آلن ویک ۲ برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *