اخبار بازی

رئیس پلی استیشن انحصاری بودن استارفیلد را ضد بازار رقابت تلقی نمی‌کند

آقای جیم رایان (Jim Ryan)، رئیس پلی استیشن می‌گوید هرچند چندان از تصمیم مایکروسافت مبنی بر انحصاری کردن بازی استارفیلد خرسند نیست اما، آن را یک “حرکت ضد بازار رقابت” نمی‌داند. ایشان می‌گوید به طور کلی مشکلی با این تصمیم ندارد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

روز به روز اخبار و حواشی رویدادهای جلسات دادگاه شکایت کمیسیون دولت فدرال (Federal Trade Commission) از مایکروسافت به دلیل تلاش برای ثبت قرارداد خرید اکتیویژن بیشتر و بیشتر می‌شود. هر جناحی از دیدگاه‌ها و با لحاظ کردن منافع خود نسبت به رویدادها و اخبار این دادگاه موضع گیری می‌کند. البته همواره موارد استثنایی نیز یافت می‌شود که اتفاقاتی خلاف انتظار را رقم می‌زند. به عنوان مثال اظهار نظر اخیرا رئیس برند Playstation، آقای جیم رایان در رابطه با تصمیم مایکروسافت برای انحصاری کردن بازی استارفیلد. بدون شک جدیدترین محصول بتسدا یکی از بزرگ‌ترین عناوین چند سال اخیر است و مخاطبان پلی استیشن از تجربه آن محروم هستند.

آقای رایان اخیرا مهمان رسانه IGN بودند. زمانی که از ایشان درباره انحصاری بودن بازی Starfield و تاثیرات آن روی بازار پرسیده شد، رئیس پلی استیشن اعلام کرد هرچند چندان نسبت به این تصمیم خرسند نیست اما آن را یک حرکت ضد بازار رقابت تلقی نمی‌کند و از نظر بنیادی با این سیاست مایکروسافت مشکلی ندارد. چندی پیش و در جریان جلسه دادگاه، آقای فیل اسپنسر، رئیس برند ایکس باکس مدعی شده بود که علت اصلی خریدن کمپانی Zenimax این بود که سونی قصد داشت با پرداخت مبلغی به بتسدا، باعث انحصاری شدن بازی استارفیلد روی پلتفرم پلی استیشن شود.

بازی استارفیلد در تاریخ پانزدهم شهریور (ششم سپتامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. این بازی همچنین از روز ابتدای عرضه راهی سرویس گیم پس می‌شود و مشترکین این سرویس می‌توانند بازی را به رایگان تجربه کنند. خریداران نسخه پریمیوم ۵ روز زودتر می‌توانند بازی را تجربه کنند

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *