اخبار بازی

وحشت در بازی Alan Wake 2 حول محور اتمسفر سازی و ایجاد دلهره می‌چرخد

به گفته آقای سم لیک (Sam Lake) ایجاد یک اتمسفر مخوف و تیم دلهره آور عوامل اصلی وحشت در بازی Alan Wake 2 هستند و سازندگان چندان روی خشونت افسار گسیخته و Jump Scare تکیه نداشته‌اند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

هرچند بازی آلن ویک ۲ یک دنباله مستقیم از رویدادهای نسخه اول است اما، استودیو رمدی تصمیم گرفته ارکان این مجموعه را به طور کلی متحول کند و نسخه دوم از جنبه‌های مختلفی متفاوت از آلن ویک است. به عنوان مثال این بازی دو شخصیت اصلی دارد: ساگا اندرسون و آلن. مخاطب می‌تواند آزادانه میان این دو شخصیت جا به جا شود و کنترل هر کدام را که اراده کرد در دست گیرد. موضوع بعدی تغییر سبک بازی از اکشن دلهره آور به وحشت-بقا است. اخیرا آقای سم لیک (Sam Lake)، کارگردان بازی آلن ویک ۲ با رسانه یوروگیمر مصاحبه‌ای داشته است. ایشان در جریان مصاحبه به تاثیری که سینما وحشت مدرن روی بازی داشته اشاره کردند.

به گفته آقای سم لیک آن‌ها برای خلق اتمسفر خفقان آور و ایجاد حس دلهره در مخاطب، عناوین وحشت کلاسیک و مدرن زیادی را بررسی کردند و منبع الهام خود قرار دادند. ایشان برای مثال به دو فیلم «Hereditary» و «Midsommar» اشاره کردند. به گفته ایشان این منابع الهام سبب شده وحشت در بازی Alan Wake 2 حول محور اتسمفر سازی و ایجاد دلهره بچرخد و خشونت افسارگسیخته و جامپ اسکر چندان جایی در فضا سازی بازی ندارند. البته ایشان از منبع الهام اصلی مجموعه و نسخه اول یعنی سریال «Twin Peaks» و سایر ساخته‌های آقای دیوید لینچ فاصله نگرفته‌اند و هنوز می‌توان به خوبی رد پای این آثار را در بازی حس کرد.

بازی آلن ویک ۲ یست و پنجم مهر ماه (هفدهم اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *