اخبار بازی

تریلر گیم‌ پلی جدید Zelda: Tears of Kingdom با محوریت مهارت های جدید لینک

همان‌طور که نینتندو وعده داده بود، دقایقی پیش تریلر ۱۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Legend of Zelda: Tears of Kingdom در دسترس قرار گرفت.

The Legend of Zelda: Tears of Kingdom را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ۲۰۲۳، مخصوصا برای کاربران نینتندو سوییچ دانست که از زمان معرفی تابه‌امروز، آن‌چنان اطلاعات زیادی از آن در دسترس قرار نگرفته است، اما شرکت نینتندو اخیرا اعلام کرد که روز سه‌شنبه و ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران، گیم‌پلی جدیدی از این بازی را به‌نمایش خواهد گذاشت. گیم‌پلی‌ای که قرار است به مدت ۱۰ دقیقه اطلاعات جدیدی را از جهان Tears of Kingdom دراختیار مخاطبان قرار دهد.

در جریان تریلر منتشر شده، مشخص شد که مراحل توسعه بازی به اتمام رسیده و به اصطلاح Tears of Kingdom گلد شده است. داستان بازی در سرزمین هایرول روایت می‌شود، اما شده تغییرات مختلفی هستیم تا کاربران نسخه پیشین بتوانند تجربه‌ی جدیدی را کسب کنند. همچنین بازی دارای محیط‌هایی به نام Sky Island بوده که شامل جزیره‌هایی در آسمان می‌شود. لینک به‌واسطه‌ی مهارت جدیدی خود قادر به سفر به این دسته از محیط‌ها است.

همچنین کاربران می‌توانند با برداشتن اشیاء مختلف و استفاده از مهارت Fuse، آیتم‌ها را با یکدیگر ترکیب کرده و سلاح‌های متفاوتی را خلق کنند. برای مثال ترکیب چشم به‌دست آمده از کشتن هیولاها با تیرهای خود، سبب می‌شود که بتواند ازطریق کمان‌تان پرنده‌ها را به‌راحتی شکار کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را از واران گیم تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. بازی The Legend of Zelda: Tears of Kingdom در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *