اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی NBA 2k24 هفدهم شهریور ماه است

ساعاتی پیش کمپانی ۲K با انتشار یک تریلر، ضمن معرفی بازی از تاریخ عرضه بازی NBA 2k24 رونمایی کرد. جدیدترین نسخه شبیه سازی ورزشی محبوب قرار است هفدهم شهریور (هشتم سپتامبر) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم به همراه PC عرضه شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

همانطور که پیشبینی می‌شد و مطابق رسم هر ساله استودیو Visual Concepts و کمپانی ۲K، سازنده و ناشر مجموعه شبیه سازی بسکتبال NBA 2K از بازی NBA 2k24 رونمایی کردند. این بازی قرار است برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم به همراه رایانه‌های شخصی منتشر شود. در کنار انتشار تریلر معرفی بازی، کمپانی ۲K اعلام کرد نسخه‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس بازی از قابلیت کراس پلتفرم برخوردار است و مخاطبان این سه پلتفرم می‌توانند در بخش آنلاین با یکدیگر بازی کنند. متاسفانه مخاطبان رایانه‌های شخصی جزو این گروه نیستند و تنها می‌توانند با سایر مخاطبان PC به رقابت بپردازند.

چهره سرشناس انتخاب شده برای کاور بازی NBA 2k24 کوبی برایانت فقید و افسانه‌ای است. از جمله عناوین وی می‌توان به هجده حضور حضور در مسابقات All-Stars، پنج دوره قهرمانی در NBA و دوره انتخاب شدن به عنوان ارزشمند‌ترین بازیکن دیدار فینال اشاره کرد. وی به عنوان کاور نسخه‌های Kobe Bryant و Black Mamba انتخاب شده است. ۲K قصد دارد یک نسخه ویژه از بازی را که WNBA نام دارد تنها در آمریکا و کانادا عرضه کند که خانم Sabrina Ionescu به عنوان کاور این نسخه حضور دارد.

نسخه کوبی برایانت برای کنسول‌های نسل فعلی به قیمت ۷۰ دلار و روی کنسول‌های نسل هشتم به قیمت ۶۰ دلار به فروش می‌رسد. نسخه Black Mamba که شامل آیتم‌های تزئینی و یک سری امتیازات اضافی برای بخش‌های مختلف است ۱۰۰ دلار قیمت دلار و نسخه ۲۵th Anniversary با قیمت ۱۵۰ دلار به فروش خواهد رسید. تاریخ عرضه بازی NBA 2k24 هفدهم شهریور ماه است.

بازی NBA 2k24 برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دست ساخت است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *