اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Alan Wake 2 چندان نگران کننده نیست

توسعه‌دهندگان بازی Alan Wake 2 اظهار داشته‌اند که تاریخ انتشار بازی Alan Wake 2 با وجود نزدیکی به تاریخ عرضه‌ی دو بازی Assassin’s Creed Mirage و Marvel’s Spider-Man 2 نگران کننده نیست و دغدغه‌ی آن‌ها ساخت بهترین بازی ممکن است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

استودیو Remedy Entertainment به دنبال ارائه‌ی تجربه‌ای بزرگ‌تر و البته بهتر از نسخه‌ی اول است و اهمیت بالایی به آن می‌دهد، اما قرارگیری تاریخ عرضه‌ی آن در فاصله‌ای نزدیک به بازی‌هایی چون Assassin’s Creed Mirage و Marvel’s Spider-Man 2 چندان برایشان اهمیتی ندارد و فقط به دنبال ارائه‌ی یک تجربه‌ی عالی از بازی دوم هستند. Thomas Puha مدیر کامیونیتی استودیو Remedy Entertainment اظهار داشته است که رقابت همیشه وجود دارد و به طبع، آن‌ها هم دغدغه‌ی ساخت بهترین بازی ممکن را دارند.

وی همچنین اظهار داشته است که بازی یک تجربه‌ی متوسط ۲۰ ساعته را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که با توجه به مدت‌ زمان ۱۱ ساعته‌ی بازی اول، بازیکنان دو برابر زمان قبل را در بازی جدید خواهند دید. البته هنوز روند توسعه‌ی بازی گلد نشده است و امکان اضافه شدن محتوا به بازی تا روز عرضه امکان دارد.

بازی Alan Wake 2 به عنوان مهم‌ترین پروژه‌ی استودیو Remedy Entertainment برای آغاز فاز جدیدی از داستان‌های جهان متصل رمدی شناخته می‌شود. بازی ارجاعات قابل توجهی به سایر کاراکترهای بازی‌های قبلی خواهد داشت و مطمئنا پایان‌بندی آن هیجان بالایی را برای آثار آینده‌ی استودیو برخواهد انگیخت. بازی شامل یک کمپین ۲۰ ساعته با حضور کاراکتر جدیدی با نام ساگا اندرسون (مامور FBI) در کنار آلن ویک خواهد بود و قرار است کابوس‌های بزرگ‌تر و هیولاگونه‌ی آلن ویک را موشکافی کند. سم لیک در مصاحبه‌های اخیر خود به انتظار ۱۳ ساله‌اش برای ساخت یک بازی دوم شایسته اشاره داشته است که وسواس و تمرکز وی را برای روایت یک داستان شایسته و جذاب نشان می‌دهد.

تاریخ انتشار بازی Alan Wake 2 چندان نگران کننده نیست

تاریخ انتشار بازی Alan Wake 2، روز ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) برای پلی استیشن ۵، ایکس‌باکس سری و کامپیوترهای شخصی خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *