اخبار بازی

آپدیت Counter Strike 2 رسما معرفی شد

پس از مدت‌ها شایعه و گمانه زنی‌های مختلف، بالاخره کمپانی ولو از آپدیت Counter Strike 2 به صورت رسمی رونمایی کرد. این آپدیت به صورت رایگان و طی تابستان سال جاری در اختیار تمامی بازیکنان بازی CS: GO قرار می‌گیرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

از حدود یک ماه قبل آقای ریچارد لوئیس (Richard Lewis) که میان جامعه هواداران بازی‌های کانتر استرایک به عنوان یکی از معتبرترین و معروف‌ترین لیکرها شناخته می‌شود، مدعی بود کمپانی ولو قصد دارد بزودی از بازی جدید مجموعه تحت عنوان Counter Strike 2 رونمایی کند. پس از مدتی و به دلیل عدم انتشار اخبار رسمی بیشتر، این احتمال مطرح می‌شد که اطلاعات آقای لوئیس اشتباه بوده تا اینکه اواسط هفته جاری ولو اقدام به ثبت نشان تجاری «CS 2» کرد تا بدین ترتیب بار دیگر تنور شایعات و گمانه زنی‌ها داغ‌تر از قبل شود.

ساعاتی پیش ولو با انتشار چند تریلر به صورت رسمی از آپدیت Counter Strike 2 رونمایی کرد. سازندگان این آپدیت را اینگونه توصیف می‌کنند: “یک بازنگری بزرگ بر تمامی سیستم‌ها، مکانیزم‌ها و تمام قسمت‌هایی که تجربه بازی CS را شکل می‌دهند.” این آپدیت به صورت رایگان در اختیار تمامی بازیکنان CS: GO قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه بازی Counter-Strike: Global Offensive خود Free 2 Play است، شاید مقصود سازندگان این باشد که CS 2 به طور کامل جایگزین آن شود، البته هنوز به طور رسمی این مسئله تایید یا رد نشده است.

ناشر درباره تغییرات و ویژگی‌های جدید این آپدیت سه ویدیو منتشر کرده است که می‌توانید از طریق این سه لینک آن‌ها را مشاهده کنید: ۱، ۲ و ۳
تابستان امسال بازی Counter Strike 2 منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *