اخبار بازی

اسکوئر انیکس از میزان فروش بازی Forspoken راضی نیست

بر اساس گزارش جدید مالی شرکت اسکوئر انیکس که مدتی قبل منتشر شد، ظاهرا این کمپانی ژاپنی ابدا از میزان فروش بازی Forspoken و سایر عناوینی که طی نه ماه گذشته روانه بازار شده‌اند، راضی نیست. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

می‌دانیم که شرکت اسکوئر انیکس یکی از بزرگ‌ترین و نامدارترین ناشران فعال در صنعت بازی‌های ویدیویی است و IPهای این شرکت طرفداران بی‌شماری در سراسر دنیا دارد. با این احوال چند سالی است که این ناشر از عملکرد محصولات خود راضی نیست و ظاهرا فارغ از چندین بازی معدود، سایر عناوین این شرکت فروش خوبی ندارند و سال مالی جاری نیز چندان برای سران اسکوئر انیکس و سرمایه گذاران رضایت بخش نبوده است. مطابق گزارش مالی که شرکت برای نه ماه اول سال مالی ۲۰۲۲ منتشر کرده، آمار فروش چندین بازی بزرگ شرکت در این بازه، با پیشبینی‌های آن‌ها همخوانی نداشته است.

به عنوان مثال ظاهرا اسکوئر انیکس روی میزان فروش بازی Forspoken حساب ویژه‌ای باز کرده بوده و نتایج ابدا نتوانسته توجه آن‌ها را جلب کند. آقای Yosuke Matsuda، مدیرعامل اسکوئر انیکس می‌گوید نقدها و نمرات بازی چالش اصلی برای فروش بازی بوده‌اند و از سوی دیگر ویژگی‌هایی نظیر سیستم مبارزات اکشن بازی و پارکور بازخوردهای مثبتی را به همراه داشته است. ایشان امیدوار است تجارب به دست آمده از Forspoken باعث ارتقای کیفی محصولات آینده تیم سازنده شود.

دو بازی Octopath Traveler 2 و Theatrhythm: Final Bar Line ماه گذشته روانه بازار شدند و در این گزارش به آن‌ها اشاره‌ای نشده است. اسکوئر انیکس برای سال مالی آتی خود قرار است بازی‌های بزرگی همچون Final Fantasy 7 Rebirth و Final Fantasy 16 را روانه بازار کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *