اخبار بازی

کونامی: می‌دانیم طرفداران منتظر معرفی بازی جدید Castlevania هستند

سران کونامی در مصاحبه اخیر خود اعلام کردند به خوبی از شوق و شور مخاطبان برای معرفی بازی جدید Castlevania به خوبی اطلاع دارند و همین مسئله باعث می‌شود بازیسازان آن‌ها نیز اشتیاق بیشتری به این کار نشان دهند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

سال‌های زیادی از آخرین باری که کمپانی کونامی یک نسخه جدید از مجموعه محبوب و جریان ساز Castlevania را روانه بازار کرده‌ است، زمان می‌گذرد. این مجموعه در کنار مجموعه‌هایی دیگری همچون Metal Gear تبدیل به IP شده است که ناشر ژاپنی آن را به دست فراموشی سپره است. هرچند بازخوردهای مثبت مخاطبان از تماشای انیمه سریالی Castlevania که با همکاری نتفلیکس تولید شده و همچنین فروش خوب بازی‌های Castlevania Anniversary Collection و Castlevania Advance Collection باعث شده امیدها برای احیای این مجموعه بار دیگر زنده شود.

ظاهرا سران کونامی نیز به خوبی از این پتانسیل بالا آگاه هستند و آن را انگیزه بخش می‌دانند. آقای Tsutomu Taniguchi در مصاحبه‌ای با رسانه IGN اعلام کرد آن‌ها نظرات و بازخوردهای مخاطبان و طرفداران در فضای مجازی را بررسی می‌کنند و می‌دانند آن‌ها منتظر معرفی بازی جدید Castlevania هستند و خود ناشر نیز تمایل دارد در فرصت مناسب به سراغ احیای این IP برود. به گفته آقای Taniguchi آن‌ها تا کنون با عرضه بازی‌های Castlevania Anniversary Collection و Castlevania Advance Collection و همچنین معرفی کراس اور بازی Dead Cells به نام Return to Castlevania  سعی کرده‌اند این خلا را تا حدودی پوشش دهند.

بر اساس شایعات کونامی قصد دارد در کنار معرفی نسخه ریمیک بازی Metal Gear Solid 3، از نسخه جدید مجموعه Castlevania نیز رونمایی کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *