اخبار بازی

نمایش محتویات نسخه Ultimate بازی Diablo 4 در تریلر تازه

شرکت بلیزارد اینترتینمنت با پخش یک تریلر تازه به رونمایی از تمام محتویات نسخه آلتیمیت بازی دیابلو ۴ پرداخت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از بازی Diablo 4 Ultimate Edition شرکت Blizzard Entertainment برای نمایش همه محتویات این نسخه پخش شده است. نسخه آلتیمیت دیابلو ۴ با برچسب قیمت ۹۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود و بازیکن‌ها با پیش خرید دیجیتالی آن می‌توانند از مزایایی نظیر دسترسی زودهنگام به نسخه بتای آتی، مرکب Light Bearer Mount و ۴ روز دسترسی زودتر به نسخه کامل بهره‌مند شوند.

این بسته شامل نسخه ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بازی پایه، ایموت Wings of the Creator، مرکب Temptation Mount و زره مرکب Hellborn Carapace Mount Armor است. بتل پس پولی بازی به‌همراه ۲۰ افزایش سطح فوری و یک آیتم تزئینی منحصربه‌فرد نیز در آن گنجانده شده است.

البته ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود و به‌واسطه تهیه نسخه آلتیمیت دیابلو ۴ می‌توان آیتم‌های Inarius Wings و Inarius Murloc Pet را در بازی Diablo 3، آیتم Amalgam of Rage Mount را در بازی World of Warcraft و مجموعه آیتم Umber Winged Darkness Cosmetics Set را در بازی Diablo Immortal دریافت کنند.

بازی Diablo 4 در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ (۶ ژوئن ۲۰۲۳) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر می‌شود. سازندگان بازی برنامه‌ای برای انتشار دیابلو ۴ روی گیم پس ندارند. نسخه‌ی بتا بازی در بازه زمانی ۴ تا ۶ فروردین (۲۴ تا ۲۶ مارس) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد و پیش‌خریدکنندگان می‌توانند کمی زودتر در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اسفند (۱۷ تا ۱۹ مارس) به تجربه‌ی آن بپردازند.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *