اخبار بازی

رویداد جدید کپکام هفته آینده برگزار می‌شود

روز گذشته اعلام شد رویداد جدید کپکام بامداد روز جمعه نوزدهم اسفند ماه ساعت ۲ بامداد به وقت تهران برگزار می‌شود. مدت زمان این رویداد ۲۶ دقیقه است و بازی‌هایی مانند Resident Evil 4 Remake و Monster Hunter Rise: Sunbreak در آن حضور دارند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

مدت‌ها از آخرین باری که کمپانی کپکام، رویداد انحصاری خود موسوم به Spotlight را برگزار کرده‌ است، زمان می‌گذرد. روز گذشته وبسایت رسمی این شرکت ژاپنی با انتشار یک پست خبر از بازگشت این رویداد داد. زمان برگزاری این رویداد نوزدهم اسفند ماه ساعت ۲ بامداد (نهم مارس ساعت ۱۴PST) است و مدت زمان آن حدودا ۲۶ دقیقه تخمین زده می‌شود. هدف برگزاری رویداد Spotlight، انتشار اطلاعات بیشتر درباره پروژ‌ه‌هایی است که کپکام قصد دارد طی سال ۲۰۲۳ روانه بازار کند. بازی‌هایی همچون Ghost Trick: Phantom Detective ،Exoprimal ،Mega Man Battle Network Legacy Collection ،Resident Evil 4 و Monster Hunter Rise: Sunbreak در رویداد Spotlight حضور دارند.

پیشبینی می‌شود در جریان رویداد جدید کپکام، این کمپانی از دموی جدید ریمیک بازی رزیدنت اویل ۴ رونمایی کند، یک تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Mega Man Battle Network Legacy Collection منتشر کند و حتی از یک دمو برای آن رونمایی کند و آپدیت جدید Monster Hunter Rise: Sunbreak را معرفی کند و شاید زمان عرضه این بسته الحاقی برای مخاطبان ایکس باکس و پلی استیشن نیز مشخص شود.

حال که قرار است بازی Ghost Trick: Phantom Detective بار دیگر روانه بازار شود، احتمالا ناشر در جریان رویداد Spotlight اطلاعات بیشتری از ویژگی‌های منحصر به فرد نسخه جدید منتشر کند. البته تمام این‌ها در حد حدس و گمان است و ناشر جزئیات بیشتری درباره محتوای رویداد جدید منتشر نکرده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *