اخبار بازی

حالت اول شخص در بازی Fortnite برای PS4 و PS5 در دسترس قرار می‌گیرد

بر اساس ادعای برخی از اینسایدرهای معتبر حالت اول شخص در بازی Fortnite با عرضه فصل جدید، در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. در صورت صحت داشتن این شایعه، اپیک گیمز هفته آینده از این حالت رونمایی می‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

هر مخاطب و تحلیلگری نظرات خاص خود را درباره علل موفقیت بازی فورتنایت ارائه می‌کند و برداشت خود را از عملکرد بی‌نظیر محصول اپیک گیمز، پس از گذشت چندین سال از زمان عرضه دارد اما، شاید متداول‌ترین دلیل پشتیبانی دائمی و بی‌نقص سازندگان از این بازی است. اپیک گیمز هر چند هفته یک بار، با یک محتوای جدید به مخاطبان دلیل دیگری برای بازگشت به دنیای این بازی می‌دهد. از پیاده سازی مکانیزم‌های جدید برای گیم‌پلی بازی گرفته تا تغییرات محیطی و بعضا تغییرات صرفا ظاهری. هر چند وقت یک بار سازندگان با عرضه یک آپدیت بزرگ و اساسی بنیان بازی را تغییر می‌دهند و آن را تبدیل به یک تجربه کاملا جدید می‌کنند.

حضور حالت اول شخص در بازی Fortnite یکی از همین تغییرات است که مدت‌ها شایعات مربوط به آن در فضای مجازی در حال چرخیدن است. اینکه چه زمانی این اتفاق رخ دهد و اینکه آیا اساسا سازندگان اقدام به چنین کاری می‌کند یا خیر، هنوز مشخص نیست. نباید فراموش کرد تغییر زاویه دوربین از سوم شخص به اول شخص، ابدا کار کوچیکی است و به دنبال آن برخی از مکانیزم‌های بازی نیز باید از ابتدا طراحی شوند. با این احوال ظاهرا اپیک گیمز تصمیم دارد ریسک آن را بپذیرد.

یکی از مشهورترین لیکرها جامعه فورتنایت به نام HypeX در توئیتر مدعی شده با شروع فصل جدید بازی، حالت اول شخص نیز در دسترس قرار می‌گیرد. سایر لیکرهای معتبر نظیر ShiinaBR و iFireMonkey نیز ادعای وی را تایید کرده‌اند. البته هنوز سازندگان نسبت به این ادعا واکنشی نشان نداده‌اند و باید منتظر اطلاعیه رسمی آن‌ها باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *