اخبار بازی

نمایش بیشتر مبارزات و گیم پلی در تریلر جدید بازی Crime Boss: Rockay City

ساعاتی قبل یک ویدیو جدید از بازی Crime Boss: Rockay City پخش شد.

استودیو بازی‌سازی Ingame در جریان آخرین مراسم گیم اواردز که در ماه دسامبر برگزار شد، بازی Crime Boss: Rockay City را به‌صورت رسمی معرفی کرد. وظیفه انتشار این بازی برعهده شرکت 505 Games است. در کارنامه شرکت نام‌برده نشر آثاری مثل کنترل و نسخه پی سی بازی دث استرندینگ به چشم می‌خورد. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، سازندگان کرایم باس یک ویدیو جدید از گیم‌پلی این بازی را در اختیار علاقه‌مندان گذاشتند.

ماه گذشته 505 Games مجموعه‌ای جدید از تریلر‌های گیم‌پلی‌ این اثر را معرفی کرد. هدف سازندگان از این امر، آشنایی بیشتر کاربران با حال و هوای کلی این اثر در فاصله زمانی باقی‌مانده تا عرضه جهانی آن است. قسمت جدید (قسمت سوم) تمرکز خود را روی نمایش بیشتر مبارازت گذاشته است. شما عزیزان می‌توانید ویدیو منتشر‌شده در یوتیوب را تماشا کنید.

والپیپر بازی Crime Boss Rockay City

از یوتیوب تماشا کنید

همان‌طور که شما همراهان گرامی واران گیم در این ویدیو تقریبا ۳ دقیقه‌ای مشاهده کردید، ما در ابتدای این تریلر حضور بازیگرانی مثل مایکل مدسن، کیم بیسینگر و مایکل روکر را مشاهده می‌کنیم که در این اثر شخصیت‌های مختلفی را به نمایش درآورده‌اند. از طرفی دیگر نیز ما شاهد نمایش حالت کوآپ در گیم‌پلی این بازی و اکشن‌های سرقت موجود در آن هستیم. همچنین ویدیو به نمایش‌درآمده یک نگاه اجمالی به ساختار بازی و مأموریت‌های آن دارد.

این اثر در تاریخ ۲۸ مارس سال جاری میلادی (۸ فروردین ۱۴۰۲) برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و پی سی عرضه خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌ خود را در مورد آخرین اخبار بازی با واران گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *