اخبار بازی

بازی Team Fortress 2 به‌روزرسانی بزرگی دریافت می‌کند

کمپانی والو اعلام کرده است که بازی Team Fortress 2 به زودی یه به‌روزرسانی کامل و بزرگ دریافت می‌کند که شامل آیتم‌ها، نقشه‌ها و همه مواردی که جامعه بازیکنان درخواست دادند، می‌شود.

کمپانی والو امروز به صورت رسمی اعلام کرد که یک به‌روزرسانی بزرگ برای بازی تیراندازی چندنفره خود با نام بازی Team Fortress 2 منتشر خواهد کرد. اطلاعات آن در یک پست وبلاگی اعلام شد و تیم سازنده نوضیح داد که محتوای جدید از جمله آیتم‌های تازه،‌ نقشه‌ها، حرکات، افکت‌ها و رنگ‌های جنگی نوآورانه‌ای برای این محصول در دسترس قرار خواهند داد.

پس وبلاگی یادشده همچنین توضیح داد که از محتوای تیم انجمن ساخت و ساز بازی Team Fortress 2 استقبال می‌کند و بخشی از این موارد ساخته شده نیز به عنوان محتوایی مستقل توسط آن به‌روزرسانی بزرگ که در Steam Workshop تولید شده است، در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت و از این رو تمام سازندگان مادها می‌توانند پروژه‌های خودشان را تا اول ماه می برای تیم سازنده ارسال کنند.

در حال حاضر این به‌روزرسانی هنوز نام یا شماره مشخصی ندارد و اطلاعات دیگر یا حتی تریلر گیم‌پلی هم در دسترس نیست. با توجه به روند انتشار به‌روزرسانی‌های بزرگ برای بازی Team Fortress 2 می‌توان اینطور در نظر گرفت که هر وقت به تاریخ انتشارش نزدیک باشیم، تیم سازنده محتوای اطلاعاتی جدیدی با مخاطبان خود به اشتراک خواهند گذشت.

در پست وبلاگی یادشده، تیم سازنده مستقر در کمپانی والو نیز قول داده است که به‌روزرسانی‌ جدید بر خلاف رویدادهای تابستانی که برگزار شده بود، کوچک و چند مرحله‌ای نباشد و در عوض همه محتوای مد نظر خودشان را در قالب یک پکیج کلی و کامل منتشر کنند تا بعداً مشکلی برای بارگیری یا تجربه مخاطبان به وجود نداید. همچنین هنوز تاریخ انتشاری برای آن مشخص نشده، اما با توجه به این موضوع که مهلت ارسال آثار ساخته شده برای بازی Team Fortress 2 تا شروع ماه می است، در نتیجه مدّت زمان کمی نسبت به این برهه منتشر خواهد شد.

بازی مورد بحث هم اکنون به صورت رایگان برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت واران گیم را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از بازیکنانی هستید که همچنان به تجربه محصول یادشده می‌پردازند؟ به نظر شما، تیم سازنده تا چه زمانی به پشتیبانی از آخرین ساخته خود ادامه می‌دهد؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *