اخبار بازی

نمایش بخش چندنفره در تریلر گیم پلی بازی Sons of the Forest

تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Sons of the Forest توسط رسانه IGN پخش شد که به نمایش بخش چندنفره می‌پردازد.

بازی Sons of the Forest استودیو Endnight Games در هفته‌ی جاری به‌شکل Early Access در دسترس کاربران استیم قرار می‌گیرد؛ با نسخه‌ای که امکان تجربه این اثر سندباکس ترسناک بقامحور و تأثیرگذاری بر روند توسعه به‌وسیله ارائه بازخوردها را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. در گذشته بخش تک‌نفره و همراهان دارای هوش مصنوعی بازی به نمایش گذاشته شد و اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از بخش مولتی‌پلیر پخش شده است.

رسانه IGN با پخش یک تریلر گیم‌پلی تازه به نمایش بخش چندنفره بازی Sons of the Forest پرداخته است. در بخش مولتی‌پلیر حداکثر ۸ بازیکن می‌توانند با هم به تجربه بازی بپردازند، کمپ بسازند و دربرابر آدم‌خوارها و جهش‌یافته‌ها استحکامات دفاعی ایجاد کنند. جالب اینکه همراهان دارای هوش مصنوعی مانند کلوین در بخش چندنفره نیز در دسترس خواهند بود. بازیکن‌ها حتی می‌توانند وظایفی نظیر جمع‌آوری مواد را به متحدان محول کنند.

بازی Sons of the Forest در تاریخ ۴ اسفند (۲۳ فوریه) به‌شکل Early Access عرضه می‌شود. این بازی برای حدود ۶ تا ۸ ماه در فاز دسترسی زودهنگام باقی می‌ماند و استودیو اندنایت گیمز زمانی به‌سراغ انتشار نسخه کامل می‌رود که بهترین نسخه ممکن از آن را در اختیار داشته باشد. آیتم‌ها، مکانیک‌ها، روایت‌ها و محتوای دیگری به‌مرور زمان به بازی اضافه خواهند شد؛ بنابراین طرفدارها باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری در این رابطه در آینده باشند.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *