اخبار بازی

Definitive Edition این ماه منتشر می‌شود

به عنوان یک ارتقاء میان نسلی رایگان، بازی Shadow Warrior 3: Definitive Edition در این ماه برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به همراه حالت جدید Survival Mode در دسترس قرار می‌گیرد.

استودیوی بازی‌سازی فلایینگ وایلد هاگ به صورت رسمی از بازی Shadow Warrior 3: Definitive Edition رونمایی کرد که به نوعی یک ارتقاء میان‌ نسلی رایگان برای این محصول اول شخص شوتر تلقی می‌شود. بازیکنان می‌توانند در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۳ برابر با ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ به تجربه این محصول روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس بپردازند و همچنین دارندگان نسخه نسل هشتمی آن که بازی را روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴،‌ ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی خریداری کردند، می‌توانند نسخه بازسازی شده جدید را به صورت رایگان دریافت کنند.

بازی Shadow Warrior 3: Definitive Edition دو حالت جدید برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس ارائه می‌کند که یکی از آن‌ها به صورت مشترک خواهد بود ( وضوح تصویری ۴K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه یا وضوح تصویری Full HD با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه)‌و دیگری مخصوص کاربران پلی‌استیشن است که این بازی از فناوری بازخوردهای لمسی، محرک‌های تطبیقی و صدای سه بعدی این کنسول استفاده می‌کند.

علاوه بر این موارد، بازی Shadow Warrior 3: Definitive Edition علاوه بر قابلیت انتخاب مراحل داستانی و حالت تجربه مجدد یا همان New Game Plus، درجه سختی جدید به اسم هاردکور را برای حل چالش‌های درون گیم‌پلی در بطن بازی قرار داده است. همچنین حالت Hero Mode نیز در این محصول وجود خواهد داشت و کاربران با استفاده از تمام کننده‌ها (Finishers) می‌توانند به کسب درآمد پرداخته و از فروشگاه درون بازی استفاده کنند؛ اما با کشته شدن همه چیز به پایان می‌رسد و باید دوباره از ابتدا به تجربه آن بپردازید.

در نهایت حالت Survival جدید برای بازی یادشده وجود دارد که سه استیج تازه برای رقابت با دشمنان به شما ارائه می‌کند. چالش‌های جدید را حل کنید تا سه پوسته ظاهری تازه به دست آورید. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت واران گیم را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از بازیکنانی هستید که می‌خواهید به تجربه باکیفت‌تر محصول یادشده روی کنسول‌های نسل کنونی خود بپردازید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *