اخبار بازی

تریلر جدید بازی بسته الحاقی Phantom Liberty بزودی منتشر می‌شود

مطابق گقته سازندگان تریلر جدید بازی بسته الحاقی Phantom Liberty از بازی Cyberpunk 2077 در جریان رویداد Summer Game Fest منتشر می‌شود. در کنار این تریلر، جزئیات و اطلاعات بیشتری از این DLC پرخرج منتشر خواهد شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پیش از عرضه بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ حتی بدبین‌ترین طرفداران هم چنین سرنوشتی را برای بازی پیشبینی نمی‌کردند. وضعیت بازی در زمان عرضه ابدا خوب نبود اما، سازندگان با پیگیری و ممارست تواستند محصول خود را احیا کنند و Cyberpunk 2077 پس از گشت دو سال و نیم از زمان عرضه همچنان به فروش خوب ادامه می‌دهد و ناشر امیدوار است با عرضه بسته الحاقی بزرگ Phantom Liberty جان تازه‌ای به کالبد بازی دمیده شود و روند خوب فروش با سرعت پیشتری ادامه یابد.

در واقع باید گفت هیچ اطلاعات مهم و کلیدی‌ای از DLC بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در دسترس نیست. فارغ از اینکه آقای ادریس البا (Idris Elba) در آن حضور دارد. استودیو سی دی پراجکت رد پیشتر وعده داده بود در خرداد ماه اطلاعات بیشتری از این بسته منتشر کند و ظاهرا قرار است تریلر جدید بازی بسته الحاقی Phantom Liberty در Summer Game Fest منتشر شود. این موضوع را سازندگان در توئیت اخیر خود تایید کردند. رویداد Summer Game Fest هجدهم خردادماه و طی دو ساعت برگزار می‌شود.

بازی Cyberpunk 2077 هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در دسترس است. بسته الحاقی Phantom Liberty صرفا برای کنسول‌های نسل نهم و رایانه‌های شخصی در تاریخی نامشخص طی سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *