اخبار بازی

اشاره کارگردان بازی Alan Wake 2 به انتشار اخبار جدید در آینده نزدیک

آقای سم لیک (Sam Lake)، کارگردان بازی Alan Wake 2 در توئیت اخیر خود ضمن تبریک آغاز سال نوی میلادی، وعده یک سال پرهیجان و پر اتفاق را به مخاطبان داد. ایشان تصویری از لوگوی این بازی را نیز به اشتراک گذاشتند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازی آلن ویک، یکی از بازی‌های جریان ساز و مهم در نسل هفتم کنسول‌های بازی محسوب می‌شود و هر چند به دلیل عرضه هم زمان با بازی Red Dead Redemption، آنطور که باید دیده نشد اما، رفته رفته مخاطبان بیشتری به آن روی آورند و جامعه طرفداران بازی گسترده‌تر شد. بیش از ۱۲ سال از عرضه نسخه اول می‌گذرد و هواداران سال‌ها است در انتظار دنباله این بازی هستند، بویژه اینکه پایانبندی بازی و بسته‌های الحاقی آن، به طور مشخص نوید یک دنباله مهیج را می‌دادند.

مطابق آخرین اخبار رسمی، آلن ویک ۲ باید در سال میلادی جاری روانه بازار شود اما، سکوت خبری طولانی مدت سازندگان باعث نگرانی برخی مخاطبان شده است. هرچند کارگردان بازی Alan Wake 2 پیشتر گفته بود همه چیز مطابق برنامه پیش می‌رود. آقای سم لیک بار دیگر، اینبار در توئیتر به صورت ضمنی به انتشار اخبار بیشتر از این بازی اشاره کرد. ایشان ضمن تبریک آغاز سال نوی میلادی، گفت یک سال پرهیجان در انتظار مخاطبان است و علت آن را تصویری که در ادامه توئیت خود گذاشته بود، دانست. تصویر مربوط به لوگوی بازی آلن ویک ۲ است. همین مسئله سبب شده بسیاری به انتشار یک تریلر جدید از بازی امیدوار باشند.

محصول جدید رمدی برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دست ساخت است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *