اخبار بازی

اشاره افشاکنندگان به تاریخ انتشار بازی Redfall

اخیرا برخی از افشاکنندگان اطلاعات به تاریخ انتشار احتمالی بازی Redfall اشاره کرده‌اند.

طرفداران بازی‌های انحصاری ایکس باکس به‌زودی جزئیات مهمی را در مورد این بازی‌ها از جمله Redfall دریافت خواهند کرد. پیش از این شرکت مایکروسافت تایید کرده است که این بازی تیراندازی اول شخص و جهان باز استودیو آرکین قرار است در رویداد Developer_Direct ایکس باکس و بتسدا در تاریخ ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) نمایش داشته باشد. مایکروسافت قبلا گفته بود که انتظار می‌رود این بازی در نیمه اول سال ۲۰۲۳ عرضه شود و درحالی‌که طرفداران منتظر اعلام تاریخ دقیق عرضه‌ی آن در رویداد پیش رو هستند، به نظر می‌رسد این جزئیات زودتر از موعد در فضای مجازی پخش شده‌اند.

افشاگری‌های قدیمی‌تر ادعا می‌کردند که بازی Redfall در اوایل ماه مه امسال عرضه خواهد و حال به نظر می‌رسد افشاکنندگان بیشتری این تاریخ را تایید می‌کنند. همان‌طور که کاربر eXtas1stv، یک افشاگر اسپانیایی که قبلا اطلاعات بازی Overdose کوجیما پروداکشنز را فاش کرده بود، در توییتر اعلام کرد تاریخ عرضه Redfall روز ۲ مه ۲۰۲۳ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) خواهد بود. این جزئیات توسط برد سمز، یکی از اینسایدرهای شناخته‌ شده‌ی ایکس باکس نیز تایید شده است.

علاوه‌بر Redfall، مایکروسافت در رویداد پیش رو نمایش‌ها و ارائه‌ی جزئیات بیشتری از بازی‌های Forza Motorsport و Minecraft Legends را در برنامه دارد و احتمالا تاریخ عرضه‌ی آن‌ها را مشخص می‌کند. مایکروسافت در ادامه اعلام کرد بازی استارفیلد در این رویداد نمایشی نخواهد داشت و قرار است یک شوکیس مستقل برای آن برنامه‌ریزی شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *