اخبار بازی

بازی Elden Ring به پرافتخارترین بازی تاریخ بدل شد

بازی الدن رینگ، محصول جدید فرام سافتور ۳۲۴ بار از دیدگاه رسانه‌ها و جشنواره‌های مختلف به عنوان بازی سال شناخته شد تا با کنار زدن The Last of Us Part II، تبدیل به پرافتخارترین بازی تاریخ شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

اینکه الدن رینگ را یکی از برترین و موفق‌ترین بازی‌های تاریخ بنامیم، گزافه گویی نیست. محصول جدید فرام سافتور پیش از عرضه برای دو سال متوالی به عنوان مورد انتظارترین بازی سال از سوی رویداد The Game Awards شناخته شد و در زمان عرضه مورد تحسین مخاطبان و منتقدان بی‌شماری قرار گرفت و پس از انتشار نیز با فروش خوب و مداوم، رکوردها را یکی پس از دیگری شکست. طبیعتا این حجم از حسین و رضایتمندی سبب شده الدن رینگ جوایز متعددی را کسب کند.

به بیانی دیگر باید گفت این بازی توانسته لقب پرافتخارترین بازی تاریخ را از آن خود کند. یکی از کاربران وبسایت ResetEra که آمار جوایز رسانه‌ها و جوامع گیمینگ مختلف را رهگیری می‌کند، گزارش داده الدن رینگ تا کنون ۳۲۴ بار به عنوان برترین بازی سال انتخاب شده است تا بدین ترتیب با کنار زدن The Last of Us Part II، لقب پرافتخارترین عنوان را کسب کند. پس از موفقیت چشمگیر The Last of Us Part II دور از انتظار بود تنها پس از دو سال عنوانی عرضه شود که در این زمینه موفق‌تر عمل کند. جوایز الدن رینگ شامل ۴۳ جایزه مردمی و ۲۸۱ جایزه منتخب جشنواره‌ها و رسانه‌های مختلف است.

Elden Ring هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *