اخبار بازی

شایعه: ساخت بازی RPG علمی-تخیلی لورفته سونی توسط سازندگان Bulletstorm و Outriders

گفته می‌شود بازی شوتر نقش‌آفرینی و علمی-تخیلی لورفته‌ی سونی توسط استودیو People Can Fly و با پشتیبانی تیم XDev پلی استیشن ساخته می‌شود.

استودیو People Can Fly احتمالا مشغول همکاری با پلی استیشن است. همین هفته بود که کلیپی چندثانیه‌ای از یک بازی معرفی‌نشده شرکت سونی لو رفت. گفته شده بود تیم XDev شرکت Sony در همکاری با یک استودیو اروپایی روی این بازی که یک اثر نقش‌آفرینی و علمی-تخیلی است، کار می‌کند. XDev یکی از استودیوهای شرکت سونی است که معمولا به توسعه‌دهندگان خارجی (غیراختصاصی) برای ساخت بازی‌های انحصاری برای پلتفرم‌های این شرکت ژاپنی کمک می‌کند.

گیمرها باتوجه‌به نقش معمول XDev در توسعه‌ی ویدیوگیم‌ها فهمیدند بازی توسط یک استودیو تردپارتی ساخته خواهد شد و بسیاری تلاش کردند آن را پیدا کنند. احتمالات زیادی برای این نقش درنظر گرفته شده، اما بیشترین همخوانی با استودیو People Can Fly وجود دارد؛ استودیو لهستانی که در آخرین اقدام خود بازی Outriders را عرضه کرده بود و طبیعتا یک تیم اروپایی به شمار می‌آید.

در انجمن ریست‌ارا ادعا شده در ویدئو افشاشده، شاهد قرارگیری عبارت RED در پایین و سمت راست تصویر بودیم که درواقع یک اسم رمز برای یکی از پروژه‌های استودیو پیپل کن فلای است. این استودیو که آثاری همچون بازی Bulletstorm را در کارنامه دارد، طی سال ۲۰۲۱ گفته بود پروژه‌ای تازه با اسم رمز RED را وارد مرحله‌ی توسعه‌ی مفهومی کرد.

اگر بخواهیم روی این مسئله متمرکز شویم، شواهد بیشتری پیدا می‌شوند. به‌خصوص اینکه پیپل کن فلای تجربه زیادی در ساخت شوترهای سوم شخص دارد و پروژه‌ی لورفته هم به‌همین شکل بود. البته فراموش نکنید هنوز چیزی قطعی نیست و باید منتظر اطلاعات رسمی بمانیم.

نظر شما درمورد جدیدترین اخبار بازی چیست؟ به‌نظر شما این پروژه پتانسیل موفقیت را دارد؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *