اخبار بازی

بازی Gran Turismo 7 به PS VR 2 می‌آید

در جریان رویداد CES 2023 کمپانی سونی و استودیو Polyphony Digital خبر از عرضه بازی Gran Turismo 7 برای PS VR 2 دادند. دارندگان این بازی می‌توانند با دریافت یک آپدیت رایگان، به تجربه بازی به صورت واقعیت مجازی بپردازند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

زمان زیادی تا عرضه هدست واقعیت مجازی PS VR 2 باقی نمانده است. بدون شک این هدست یکی از بزرگ‌ترین محصولاتی است که چه در حوزه نرم افزار و چه در حوزه سخت افزار قرار است روانه بازار شود. سونی ظاهرا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در حوزه واقعیت مجازی پیشتاز باشد و طراحی اصولی و حساب شده این هدست در کنار بازی‌هایی که برای آن تدارک دیده، نشان دهنده تعهد کمپانی ژاپنی است. بیش از ۳۰ بازی عناوین زمان عرضه (لانچ تایتل) این هدست را شکل می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به Horizon Call of the Mountain و The Dark Pictures: Switchback VR اشاره کرد.

علی رغم زمان کمی که تا عرضه جهانی هدست پلی استیشن وی‌آر ۲ باقی مانده، هنوز سونی مشغول رونمایی از بازی‌هایی بیشتر برای آن است. ساعاتی قبل و در جریان رویداد CES 2023 این کمپانی و استودیو Polyphony Digital خبر از عرضه بازی Gran Turismo 7 برای PS VR 2 دادند. دارندگان این بازی می‌توانند با دانلود کردن یک آپدیت رایگان، پیشتیبانی از واقعیت مجازی را به این بازی اضافه کنند. تاریخ عرضه این آپدیت سوم اسفند ماه (۲۲ام فوریه)، یعنی هم زمان با عرضه هدست است.

پلی استیشن وی‌آر ۲ سوم اسفند ماه با قیمت ۵۵۰ دلار در سراسر دنیا به فروش خواهید رسید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *