اخبار بازی

وجود سیستم دیالوگ پویا در بازی Redfall

به‌گفته‌ی کارگردان Redfall، این بازی از یک سیستم دیالوگ پویا بین شخصیت‌ها بهره خواهد برد.

استودیو آرکین قصد دارد ازطریق تاکید بیشتر بر مبارزه با تیراندازی و خلق جهان باز در بازی Redfall، فرمول همیشگی آثار خود را از چند طریق دچار تحول کند. یکی دیگر از این تحول‌ها مربوط‌به ارائه‌ی حالت کوآپ برای تجربه‌ی داستان اصلی است که در آن بازیکنان می‌توانند کنترل چهار کاراکتر منحصر‌به‌فرد را به‌دست بگیرند. البته آرکین همیشه به توانایی خود در داستان‌سرایی و تعامل بین شخصیت‌ها افتخار می‌کند و به نظر می‌رسد این موضوع را درکنار تمرکزش روی حالت کوآپ Redfall فراموش نکرده است.

هاروی اسمیت، کارگردان استودیو آرکین اخیرا در صحبت با گیمز‌رادار اعلام کرد بازی Redfall دارای یک سیستم دیالوگ پویا است که سبب می‌شود چهار شخصیت داستان براساس موقعیت و ترکیب تیم به‌صورت پویا با یکدیگر تعامل داشته باشند. علاوه‌بر این، شخصیت‌هایی که بیشتر با یکدیگر همکاری می‌کنند در ادامه تعامل نزدیک‌تری با یکدیگر خواهند داشت و درنهایت ویژگی Trust Buff را در دسترس قرار خواهند داد.

کاراکترهای بازی Redfall در خیابان

اسمیت در این‌باره افزود: «ما یک سیستم گفت‌وگو بسیار پویا داریم که در آن شخصیت‌ها بسته به اینکه با چه قهرمانانی مشارکت کنند، با یکدیگر صحبت می‌کنند و با یکدیگر آشنا می‌شوند. ما یک سیستم مکانیکی داریم که در آن هرچه شخصیت‌ها به مدت طولانی‌تری با هم بازی کنند، دیالوگ‌های آن‌ها صمیمی‌تر می‌شود و درنهایت، آن‌ها یک ویژگی جدید از مکانیسم‌های بازی به نام Trust Buff را دریافت خواهند کرد».

اسمیت توضیح نداد که دقیقا مکانیسم Trust Buff چیست، اما جای تعجبی ندارد که می‌بینیم استودیو آرکین عناصر مربوط‌به روایت داستان را با گیم‌پلی ترکیب می‌کند تا از این موضوع در خلق مکانیسم‌های منحصر‌به‌فرد بهره ببرد. البته بازی Redfall به‌صورت تک نفره قابل تجربه خواهد بود و بازیکنان می‌توانند آن را به همراه شخصیت‌های دیگر که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، تجربه کنند. از همین رو احتمالا این سیستم دیالوگ پویا و مکانیسم جدید گیم‌پلی تنها برای بخش کوآپ در نظر گرفته شده باشد.

Redfall قرار است در نیمه اول سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم پی سی و ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری ایکس در دسترس قرار گیرد. مشترک‌های سرویس اشتراکی گیم پس می‌توانند از روز اول عرضه به تجربه‌ی این بازی بپردازند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *