اخبار بازی

نمایش PSVR 2 در کنفرانس سونی در مراسم CES 2023

هدست واقعیت‌مجازی جدید شرکت سونی در بامداد فردا، پنجشنبه ۱۵ دی در نمایشگاه CES 2023 نمایش داده خواهد شد.

شرکت سونی در مراسم نمایش لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) ۲۰۲۳ کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد و طی این کنفرانس، هدست واقعیت‌مجازی PSVR2 هم به نمایش گذاشته خواهد شد. مراسم CES در اصل یک رویداد فناوری است که افراد حرفه‌ای صنایع را هدف قرار می‌دهد؛ نه افراد عادی. اما حضور PSVR2 در این نمایشگاه مهم است چون نزدیک به زمان عرضه آن است.

کنفرانس سونی در CES 2023 در ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت تهران بامداد فردا، پنجشنبه ۱۵ دی برگزار خواهد شد. وقتی کنفرانس شروع شود، می‌توانید به یوتیوب مراجعه کرده و همزمان مراسم مدنظر را تماشا کنید. همچنین در این کنفرانس شاهد حضور سونی هوندا هم خواهیم بود که یک سرمایه‌گذاری مشترک بین دو شرکت سونی و هوندا است.

این همکاری قصد تولید یک ماشین برقی برای رقابت با ماشین‌های شرکت تسلا را دارد. جالب اینکه سونی گفته بود احتمال دارد در این ماشین کنسول پلی استیشن 5 هم قرار داده شود تا از این طریق با شرکت ایلان ماسک رقابت کنند. تسلا هم به‌تازگی قابلیت یکپارچه‌سازی با استیم را به وسایل نقلیه خود اضافه کرده بود. درنهایت شایعات وجود مدل جدید PS5 یا پلی استیشن 5 اسلیم / پرو هم در این مراسم به گوش می‌رسد. هرچند احتمال نادرست بودن آن زیاد است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *