اخبار بازی

آپدیت جدید TMNT Shredder’s Revenge حالت Custom Arcade را اضافه می‌کند

استودیو Tribute Games چند روز قبل آپدیت جدید TMNT Shredder’s Revenge را برای این عنوان عرضه کرد که چندین ویژگی‌ جدید را به بازی اضافه می‌کند. حالت Custom Arcade مهم‌ترین بخش این آپدیت محسوب می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از موفقیت چشمگیر بازی Street of Rage 4، بسیاری از ناشران و بازیسازان در صدد احیا بازی‌های نوستالژیک و محبوب beat ’em up برآمدند. سری بازی‌های Teenage Mutant Ninja Turtles نیز به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین بازی‌های این ژانر، از پتانسیل بالایی برخوردار بودند. TMNT Shredder’s Revenge اوایل سال میلادی جاری عرضه شد و در مجموع عملکرد قابل قبولی داشت و مخاطبان از تجربه آن راضی بودند. پس از گذشت چند ماه از عرضه این عنوان، سازندگان همچنان در حال پشتیبانی از آن هستند و تلاش می‌کنند مخاطبان بیشتری را به آن جلب کنند.

چند روز قبل کمپانی DotEmu و استودیو Tribute Games، ناشر و سازنده بازی آپدیت جدید TMNT Shredder’s Revenge را منتشر کردند. این آپدیت علاوه بر رفع چندین باگ و ایراد فنی، قابلیت‌های جدیدی را نیز به بازی اضافه می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها، اضافه شدن حالت Custom Arcade است. این حالت به مخاطبان اجازه می‌دهند ۱۱ رکن اصلی بازی را به دلخواه خود شخصی سازی کنند و بازی را تا سطح دستگاه‌های آرکید برای خود سخت و چالشی کنند. به عنوان مثال می‌توان نوار Ninja Power را به طور کلی غیرفعال کرد.

محصول جدید Tribute Games هم اکنون برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم، نینتندو سوییچ، ویندوز، اندروید، ios و لینوکس در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *