اخبار بازی

آمار فروش بازی Sonic Frontiers از مرز 2.5 میلیون نسخه عبور کرد

کمپانی سگا در تازه‌ترین توئیت خود اعلام کرد آمار فروش بازی Sonic Frontiers از مرز ۲.۵ میلیون نسخه عبور کرده است. سازندگان قصد دارند در سال ۲۰۲۳ محتوای جدیدی را به بازی بیاورند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

از زمان معرفی بازی Sonic Frontiers، سازندگان و ناشر وعده یک بازی خوش ساخت و مدرن را به مخاطبان دادند. آن‌ها مدعی بودند از اشتباهاتی که در نسحه‌های پیشین سری مرتکب شده‌اند، به خوبی درس گرفتند و این بازی یک شروع جدید برای مجموعه خواهد بود.  نظرات منتقدان و بازخوردهای مخاطبان نیز نشان می‌دهد آن‌ها تا حد زیادی به وعده‌های خویش عمل کرده‌اند. فارغ از برخی ایرادات فنی بازی و گرافیک فنی نه چندان دلچسب، ظاهرا Sonic Frontiers یک تجربه رضایت بخش و سرگرم کننده برای مخاطبان مجموعه است.

رضایت مخاطبان از تجربه بازی و بازخوردهای مثبت آن‌ها، تاثیر مستقیم روی آمار فروش بازی Sonic Frontiers دارد. علی رغم اینکه تنها یک ماه از عرضه این بازی می‌گذرد و هم زمان با بازی مورد انتظار و بزرگی همچون God of War Ragnarok عرضه شد اما، توانسته تا کنون بیش از ۲.۵ میلیون نسخه در سراسر دنیا به فروش برسد. این موضوع را سگا، ناشر بازی در تازه‌ترین توئیت خود اعلام کرد. هنوز کار سازندگان با بازی تمام نشده و قرار است سال ۲۰۲۳ آپدیت‌های جدیدی برای بازی منتشر شوند که بخش‌هایی همچون Photo Mode و حالت چاشی Challenge Mode را به بازی اضافه می‌کنند.

Sonic Frontiers هم اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 ،Xbox Series X/S ،PS5، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *