اخبار بازی

انتشار تریلر نمرات بازی Tactics Ogre: Reborn

تریلر جدید بازی Tactics Ogre: Reborn تحسین منتقدان از این بازی نقش‌آفرینی کلاسیک را به‌نمایش می‌گذارد.

روز گذشته شرکت اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی Tactics Ogre: Reborn منتشر کرد که تمجید و نمرات فوق‌العاده منتقدان به این بازی را نشان می‌دهد.

این بازی که اوایل ماه نوامبر عرضه شد، نسخه ریمیک و کاملا بازسازی شده‌ی بازی کلاسیک محبوب Tactics Ogre: Let Us Cling Together است که اولین‌بار در سال ۱۹۹۵ برای کنسول سوپر فمیکام منتشر شده بود. همانند دیگر بازی‌های سبک نقش‌آفرینی تاکتیکال، تصمیمات و انتخاب‌های بازیکنان نقش مهمی در پیش‌روی و تغییر داستان بازی خواهد داشت و همچنین گیمرها می‌توانند بسته به نیاز و سبک بازی دلخواه خود، اعضای جدیدی را به گروه شخصیت‌های در اختیار خود در جریان گیم‌پلی و مبارزات بازی اضافه کنند.

بازیکنان در نقش Denim Powell و همراهان او، در داستانی حماسی ابتدا برای یک انتقام شخصی و پس از آن برای نجات سرنوشت سرزمین Valerian Isles قدم می‌گذارند. پشتیبانی از وضوح تصویر بالاتر و استفاده از تصاویر هنری و آرت‌ورک‌های باکیفیت‌تر، صداگذاری برای تمامی کات‌سین‌ها و اضافه‌ شدن سیستم Buff Cards برای افزایش قدرت ضربات و جادوها، از جمله دیگر بهبودهای این نسخه از بازی که با پسوند Reborn عرضه شده است، هستند. شما می‌توانید تریلر نمرات این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

Tactics Ogre: Reborn هم‌اکنون در دو نسخه‌ی عادی و Digital Premium Edition روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و فروشگاه استیم در دسترس است. اسکوئر انیکس همچنین تایید کرده است که اجرای نسخه کامپیوتر Tactics Ogre: Reborn روی کامپیوتر قابل حمل استیم دک تضمین و تایید شده است. کاربران پلتفرم پی‌سی می‌توانند هر دو نسخه این بازی را با ۱۵ درصد تخفیف در جریان تخفیفات پایان سال فروشگاه استیم خریداری کنند.

نظر شما کاربران واران گیم در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *