اخبار بازی

تاریخ انتشار Hogwarts Legacy روی کنسول‌های نسل هشتم به تعویق افتاد

استودیو آوالانچ در توئیت اخیر خود اعلام کرد روند ساخت Hogwarts Legacy روی کنسول‌های نسل نهم و PC به پایان رسیده و این نسخه‌ها گلد شده‌اند اما، تاریخ انتشار Hogwarts Legacy روی کنسول‌های نسل هشتم به تعویق افتاد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بیش از دو سال از معرفی بازی Hogwarts Legacy می‌گذرد و دیگر صبر طرفداران جهان هری پاتر و استودیو Avalanche Software تمام شده‌ است. پس از اینکه دو بار تاریخ انتشار این بازی تغییر کرد و سازندگان به مخاطبان وعده یک بازی کامل و یک تجربه درخور را دادند، ظاهرا این بار دیگر قرار است در موعد مقرر این بازی به دست طرفداران برسد. سازندگان چند ماه پیش بیست و یکم بهمن ماه را به عنوان زمان انتشار این بازی تعیین کردند. روز گذشته Hogwarts Legacy فاز نهایی روند ساخت خود را طی کرد.

استودیو Avalanche Software در تازه‌ترین توئیت خود اعلام کرد روند ساخت بازی روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی به پایان رسیده و به اصطلاح این بازی گلد شده‌ است. بنابراین انتظار می‌رود Hogwarts Legacy در زمان اعلام شده روی پلتفرم‌های مذکور عرضه شود. کمپانی WB Games، ناشر بازی طی یک بیانیه اعلام کرد نسخه‌های نسل هشتم بازی با مدتی تاخیر نسبت به سایر نسخه‌ها عرضه می‌شود.

تاریخ انتشار Hogwarts Legacy برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ پانزدهم فروردین ماه سال آینده (۴ام آوریل ۲۰۲۳) است. نسخه نینتندو سوییچ دیرتر از سایر نسخه‌ها، روز سه شنبه سوم مرداد ماه ۱۴۰۲ (۲۵ام جولای ۲۰۲۳) منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *