اخبار بازی

روند ساخت ریمیک Dead Space به پایان رسید

استودیو Motive در تازه‌ترین توئیت خود اعلام کرد روند ساخت ریمیک Dead Space به پایان رسیده و این بازی گلد شده است. زین پس سازندگان زمان خود را صرف بهبود عملکرد فنی بازی و رفع باگ‌ها و گلیچ‌ها می‌کنند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

سال ۲۰۲۳ بدون شک یک سال پرهیجان و پر از بازی برای مخاطبان است و تقریبا در تمام مدت ۱۲ ماه سال قرار است شاهد عناوین بزرگ و کوچک زیادی باشیم. یکی از عناوینی که قرار است در ماه ژانویه روانه بازار شود، Dead Space Remake است که از مدت‌ها قبل در دست ساخت است. چند هفته پیش از فرارسیدن تاریخ انتشار، روند ساخت این عنوان رسما به پایان رسید.

استودیو Motive در تازه‌ترین توئیت خود اعلام کرد روند ساخت ریمیک Dead Space به پایان رسیده و این بازی گلد شده است. این بدان معنا است که مستر کد بازی آماده رایت روی دیسک‌های بلوری و آپلود روی فروشگاه‌های نسخه دیجیتال است. البته گلد شدن بازی پایان کار سازندگان نیست و تیم فنی همچنان تلاش می‌کند باگ‌ها و ایرادات فنی بازی را رفع کند و کیفیت اجرایی آن را روی پلتفرم‌های مقصد بهبود دهد و به احتمال قوی شاهد عرضه یک آپدیت در روز عرضه باشیم.

ریمیک بازی دد اسپیس، یک بازسازی مستقیم از عنوانی به همین نام است که سال ۲۰۰۸ عرضه شده و هرچند سازندگان در تلاش بوده‌اند حتی الامکان به نسخه اورجینال وفادار باشند، برخی از جنبه‌های بازی دستخوش تغییر شده‌ است. به عنوان مثال این نسخه شامل چندین ماموریت فرعی است که حول شخصیت‌های ثانویه بازی می‌چرخد.
ریمیک دد اسپیس هفتم بهمن ماه (۲۷ام ژانویه ۲۰۲۳) برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S ،PS5 و PC عرضه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *