اخبار بازی

ساخت بازی جدید استودیو ZeniMax Online از 4.5 سال پیش آغاز شده‌است

طبق ادعای رسانه Windows Central و به نقل از سران استودیو، بازی جدید استودیو ZeniMax Online بیش از ۴.۵ سال است که در دست ساخت است. یک تیم ۲۰۰ نفره روی این عنوان کار می‌کنند. هنوز مشخص نیست چه زمانی از آن رونمایی شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

استودیو ZeniMax Online طی سال‌های اخیر و به لطف پشتیبانی دقیق و بی‌نقص از بازی The Elder Scrolls Online، توانسته جامعه هواداران خاص خود را بیابد و نام خود را در میان طرفداران بازی‌های نقش آفرینی و بازی‌های چند نفره مطرح کند. مساما در چنین شرایطی یک استودیو سعی می‌کند حوزه فعالیت خود را گسترش دهد و درباره زنی مکس آنلاین نیز این مورد صادق است. این استودیو از مدت‌ها پیش اعلام کرده مشغول ساخت یک آی‌پی جدید است. البته تا مدتی قب هیچگونه اطلاعات و جزئیاتی درباره آن را فاش نکرده بود.

آقای بن جونز (Ben Jones)، سرپرست تیم خلاقیت و نوآوری استودیو اخیرا مهمان پادکست Product Builders بوده و در این پادکست درباره مسائل مختلفی از جمله بازی جدید استودیو ZeniMax Online صحبت کرده‌است. به گفته آقای جونز این بازی بیش از ۴.۵ سال است که در دست ساخت است و در مدت چندین بار دستخوش تغییرات اساسی شده که بیشتر آن‌ها مربوط به داستان بازی است. یک تیم ۲۰۰ نفره روی این بازی کار می‎‌کند که نزدیک به ۵۰ نفر به صورت حضوری و باقی افراد به صورت غیر حضوری در سراسر دنیا روی آن مشغول کار هستند. آقای جونز می‌گوید این بازی بسیار وسیع است و ناشر یک سرمایه گذاری قابل توجه روی آن انجام داده است.

هنوز مشخص نیست چه زمانی از این پروژه مرموز رونمایی شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *