اخبار بازی

یوشیدا به دلیل اشاره به تاریخ انتشار تریلر Final Fantasy 16 به دردسر افتاد

تهیه کننده‌ی بازی Final Fantasy 16، به دلیل اظهار نظر در مورد قرارگیری این بازی در مرحله‌ی نهایی توسعه خود و اشاره به تاریخ انتشار تریلر آن به دردسر افتاده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، تریلر جدیدی از بازی Final Fantasy 16 آماده انتشار است و ظاهراً با وجود تاخیرهای پیشین به زودی منتشر خواهد شد. این اطلاعات در ابتدا توسط تهیه کننده‌ی این بازی یعنی نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida) منتشر شد. البته، وی ظاهراً به دلیل اظهار نظر در مورد قرارگیری این بازی در مرحله‌ی نهایی توسعه خود و اشاره به تاریخ انتشار تریلر آن به دردسر افتاده است.

همانطور که نائوکی یوشیدا در برنامه‌ی پخش زنده‌ی مختص به بازی‌های “NieR Re[in]carnation و Final Fantasy XIV” اشاره کرده است، فرآیند ساخت تریلر جدید بازی Final Fantasy 16 به پایان رسیده و حتی پیش‌تر تاریخ انتشار آن نیز با تاخیر مواجه شده است، اما به زودی شاهد انتشار آن خواهیم بود.

همچنین، موضوع دیگری که وی طی این برنامه به آن اشاره کرده بود و باعث دردسرهای زیادی برای او شد، قرارگیری این بازی در مراحل نهایی توسعه‌ی خود بوده است. وی در مصاحبه‌ای در این باره گفت:

تیم روابط عمومی بازاریابی آمریکایی بار دیگر از دست من عصبانی شد. من فقط به خودم فکر می‌کردم و طی آن هفته‌ی خوبی که داشتم متوجه دریافت یک ایمیل با برخوردی سرد شدم. در این ایمیل نوشته شده بود “هی، آیا واقعاً لازم بود در مورد بازی نظر بدهی؟” اگر می‌خواستی این کار را انجام دهی، باید اطلاع می‌دادی تا ما برای گردآوری اطلاعات بیشتر آماده باشیم. معلوم است داری چه کار می‌کنی؟

البته، وی طی این مصاحبه مجدداً تاکید کرد که فرآیند ساخت بازی تقریباً کامل شده و در مراحل پایانی خود قرار دارد. در حال حاضر، مرحله‌ی رفع باگ و اشکال در حال انجام است و انتظار می‌رود که این مرحله کمی زمان‌بر باشد.

بازی Final Fantasy 16 در تاریخی نامشخص برای پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *