اخبار بازی

همکاری مایکروسافت و سامسونگ به منظور ساخت اپلیکیشن استریم ایکس باکس

جف گراب (Jeff Grubb) اخیراً ادعا کرده است که مایکروسافت و سامسونگ به منظور ساخت یک اپلیکیشن استریم ایکس‌باکس برای تلویزیون‌های هوشمند، با یکدیگر همکاری می‌کنند.

مایکروسافت روز گذشته به طور رسمی از برنامه‌ی ابتکاری Xbox Everywhere خود رونمایی کرد که هدف از اجرای آن این است که افراد تا حد امکان در دستگاه‌های مختلف به تجربه‌ی Xbox Cloud Gaming بپردازند. بخشی از این طرح، جدا کردن Xbox Cloud Gaming از گیم پس است و به افراد اجازه می‌دهد تا بازی‌های خود را به صورت رایگان تجربه کنند، اما بر اساس گزارش اخیر، به نظر می‌رسد که مایکروسافت در حال آماده کردن یک باکس استریم و اپلیکیشن است تا دسترسی به سرویس‌های ابری خود را آسان‌تر کند.

جف گراب، نویسنده‌ی وب‌سایت VentureBeat، جزئیات بیشتری در خصوص برنامه‌های مایکروسافت به اشتراک گذاشته است. ‌به گفته‌ی وی، مایکروسافت به طور مستقیم با سامسونگ (Samsung) به منظور توسعه‌ی یک برنامه‌ی استریم ایکس‌باکس برای تلویزیون‌های هوشمند کار می‌کند. همکاری با سامسونگ در این زمینه منطقی به نظر می‌رسد، زیرا این شرکت بزرگ‌ترین تولیدکننده تلویزیون در جهان محسوب می‌شود.

جف گراب همچنین به شایعات قبلی مبنی بر این که مایکروسافت در حال کار بر روی یک دستگاه استریم است، اشاره کرد و ظاهراً این دستگاه شبیه به برخی از دستگاه‌های اولیه Roku خواهد بود. این دستگاه به شما اجازه می‌دهد تا بازی‌ها و ویدیوها را استریم کنید.

به گفته‌ی جف گراب، باکس استریم ایکس‌باکس و اپلیکیشن سامسونگ تا یک سال آینده راه‌اندازی خواهند شد. نظر شما در این مورد چیست؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *