اخبار بازی

به‌روزرسانی GTA V قابلیت Motion Blur را به بازی اضافه می‌کند

راکستار (Rockstar) به‌روزرسانی جدید عنوان GTA V را برای کنسول‌ها منتشر کرده است که تغییراتی را در بازی ایجاد می‌کند.

ویژگی اصلی این پچ، معرفی اسلایدر محو یا Motion Blur برای پلی استیشن 5 و کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس است. این به‌روزرسانی همچنین به انواع باگ‌ها و رفع آن‌ها در تمام پلتفرم‌های کنسولی رسیدگی می‌کند. در ایکس باکس سری ایکس و اس، این وصله مشکلی را هدف قرار می‌دهد که منجر به گیر کردن بازیکنان در صفحه هشدار پس از استفاده از Quick Resume می‌شد، مشکلی که باعث می‌شد بازیکنان هنگام حضور در پارتی ایکس‌ باکس صدای بازی را نداشته باشند. همچنین باگی که مربوط به صدای رادیو بود برطرف شد.

در پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، این به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که منجر به گیر افتادن بازیکنان در صفحه لوگوی راکستار هنگام بوت کردن بازی می‌شد. همچنین این آپدیت مشکلی که منجر به ذخیره نشدن پیش‌روی در GTA Online می‌شد را برطرف کرد. نسخه‌های نسل جدید GTA V و GTA Online که در ابتدا قرار بود در نوامبر 2021 عرضه شوند و در اواخر سال گذشته به تعویق افتادند، به صورت دیجیتالی در ماه مارس و به صورت فیزیکی در اوایل این ماه منتشر شدند.

راکستار در حال حاضر تخفیف‌های قابل توجهی را هنگام انتشار نسخه نسل نهمی GTA V و GTA Online ارائه می‌دهد. این بازی با قیمت 9.99 دلار / 8.75 پوند در فروشگاه پلی استیشن و 19.99 دلار / 17.49 پوند در فروشگاه مایکروسافت تا 14 ژوئن در دسترس است. نسخه مستقل و جدید GTA Online نیز به مدت سه ماه به صورت انحصاری برای بازیکنان پلی استیشن 5 با اشتراک پلی استیشن پلاس قابل دانلود است. هزینه آن برای کنسول‌های ایکس باکس 8.99 پوند / 9.99 دلار است. به نظر می‌رسد که راکستار چندین جوک را از نسخه‌های نسل نهمی GTA V حذف کرده است که قبلا توسط اعضای جامعه LGBT، توهین تلقی می‌شد.

snowgirl
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *