اخبار بازی

آمار فروش جهانی Devil May Cry 5 از 5 میلیون نسخه عبور کرد

بنا بر گفته‌ی شرکت کپکام (Capcom)، بازی Devil May Cry 5 که ابتدا در سال 2019 منتشر شده بود، موفق شده است به فروش بیش از پنج میلیون نسخه در سطح جهانی برسد.

مجموعه‌ی Devil May Cry همواره یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای شرکت کپکام بوده و اگرچه به اندازه‌ی دو سری Resident Evil یا Monster Hunter فروش نرفته است، اما در زمان موفقیت نسخه‌های مختلفش شاهد آمار قابل توجهی بوده‌ایم. اکنون، نسخه‌ی آخر این سری یعنی Devil May Cry 5 که سال 2019 منتشر شده بود و توانست در زمان عرضه و حتی بعد از آن به محبوبیت گسترده‌ای برسد، در بخش تجاری نیز عملکردی عالی داشته است.

شرکت کپکام اخیراً در صفحه‌ی رسمی Devil May Cry در توییتر اعلام کرد که آمار فروش جهانی این بازی از 5 میلیون نسخه عبور کرده است. این بازی ابتدا برای کنسول‌های نسل گذشته و رایانه‌های شخصی منتشر شد و در نوامبر 2020 با عنوان Devil May Cry 5: Special Edition برای کنسول‌های نسل نهم انتشار یافت. اگرچه کپکام ذکر نکرده است که این آمار، هر دو نسخه‌ی مذکور را شامل می‌شود یا تنها یکی از آن‌ها، اما احتمال می‌رود که مورد اول صحیح باشد.

بازی Devil May Cry 5 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.

کارگردان این بازی یعنی هیدکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) نیز روی پروژه‌ی بعدی خود کار می‌کند و بنا بر گفته‌ی او در ژانویه‌ی سال گذشته، راه زیادی تا اتمام ساخت آن باقی مانده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *