اخبار بازی

توییت اخیر هیدئو کوجیما به ساخت یک بازی جدید برای پلی‌استیشن 5 اشاره دارد

هیدئو کوجیما اخیراً تصویری از یک کیت توسعه را در صفحه‌ی توییتر خود به اشتراک گذاشته است که ظاهراً به یک بازی جدید برای پلی‌استیشن 5 می‌کند.

در واقع تصویر جدید منتشر شده در توییتر هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، دفتر تازه‌ی استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) را نشان می‌دهد و در پس‌زمینه‌ی آن، تصویر کیت توسعه‌ی پلی‌استیشن 5 مشخص است.

تصویر منتشر شده در توییت هیدئو کوجیما
تصویر کیت توسعه‌ی پلی‌استیشن 5

چندی پیش جف گراب (Jeff Grubb) در گزارشی اعلام کرد که همکاری کوجیما و مایکروسافت تا یک ماه قبل برای توسعه‌ی یک پروژه‌ی جدید مرتبط با Cloud ادامه داشته است. همچنین هیدئو کوجیما به‌تازگی در واکنش به شایعات تصاحب کوجیما پروداکشنز توسط سونی اعلام کرد که این استودیو مستقل باقی خواهد ماند.

استودیوی کوجیما پروداکشنز در سال 2005 توسط هیدئو کوجیما و تحت نظارت شرکت کونامی (Konami) تاسیس شد. پس از قطع همکاری کونامی و کوجیما در سال 2015، کوجیما پروداکشنز به صورت مستقل و تحت حمایت سونی به فعالیت خود ادامه داد. در ماه مارس نیز اعلام شد که مقر این استودیو پس از 5 سال در شهر توکیو به مکان دیگری منتقل می‌شود.

Max22KBlackCityVergilM.MTAloy versusکاپتان استخونیSAMAN Ghost of SpartaalinerdMsadeq361شهیدِ زنده ‌‌[شبح سابق‌]کاکاسنگیMengoscorpionesSaman_hkmeysambJust GOD OF WARAli984PARASITE EVE 2The old playermore
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *