اخبار بازی

ماد VR بازی Elden Ring به‌زودی منتشر خواهد شد

به گفته‌ی لوک راس (Luke Ross)، طراح مادهای واقعیت مجازی، ماد VR بازی تحسین شده‌ی Elden Ring به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

آقای راس سابقه‌ی ساخت ماد VR برای بازی‌های GTA 5، Mafia Trilogy، Red Dead Redemption 2 و Horizon Zero Dawn را در کارنامه‌ی خود دارد. این طراح ماد می‌گوید حالت سوم شخص برای بازی Elden Ring در این ماد در دسترس خواهد بود؛ اما وی اشاره کرد که تجربه‌ی حالت VR این عنوان از دید اول شخص بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

وی در این باره گفت:

حالت سوم شخص در این بازی کمی دور است و در VR به خوبی جواب نمی‌دهد. با این وجود، دوربین سوم شخص در این ماد همچنان وجود خواهد داشت. احتمالاً یک دید میانه و نزدیک به سوم شخص نیز اضافه خواهم کرد، اما فکر می‌کنم دید اول شخص همان چیزی است که در VR خود را نشان می‌دهد.

هنگام چرخش یا اجرای سایر انیمیشن‌های مشخص مانند حرکات رزمی، دوربین سر شخصیت را دنبال می‌کند، اما مطابق با کاری که سر شما در زندگی واقعی انجام می‌دهد، به درستی جهت‌گیری خواهد کرد. بنابراین افق در حالت ثابت باقی می‌ماند و جهان همیشه در حالت VR این بازی پایدار به نظر می‌رسد.

لوک راس در ادامه افزود که انتظار دارد ماد VR بازی Elden Ring تا پایان هفته‌ی آینده در دسترس طرفداران قرار بگیرد، اگرچه این یک بیلد در حال توسعه خواهد بود.

بازی Elden Ring در حال حاضر روی پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *