اخبار بازی

ویدیویی از نسخه‌ی پری-آلفای بازی Skate 4 فاش شد

پس از شنیدن شایعاتی مبنی بر آغاز دوره‌ی پلی‌-تست بازی Skate 4، ویدیویی از گیم‌پلی نسخه‌ی پری-آلفای این بازی در سطح اینترنت فاش شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

طبق گفته‌های تام هندرسون (Tom Henderson) به عنوان یکی از کارشناسان مطرح صنعت بازی‌های ویدیویی، شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) طی هفته‌ی جاری بازی Skate 4 را وارد فاز پلی-تست می‌کند. همچنین، ساعاتی پیش ویدیویی از گیم‌پلی نسخه‌ی پری-آلفای این بازی فاش شد که نقشه‌ی “Fun City” را به تصویر می‌کشد.

همچنین، جف گراب (Jeff Grubb) به عنوان خبرنگار سرشناس نشریه‌ی VentureBeat نیز درباره‌ی این ویدیو گفت:

این ویدیو با چیزهایی که از چند نفر در مورد این بازی شنیده‌ام مطابقت دارد. آن‌ها (الکترونیک آرتز) در تلاش هستند تا بازی حس درستی از ورزش اسکیت را به گیمرهایش منتقل کند.

تمامی این موارد برای من هیجان‌انگیز هستند. به نظر می‌رسد که تاکید بر روان بودن انیمیشن‌ها در دستور کار الکترونیک آرتز قرار دارد. این شرکت قصد دارد تا همه‌ی برنامه‌نویسان همانند روشی که در استودیوی ریسپاون (Respawn) اجرا می‌شود زمان کافی برای انجام آزمایش‌ها را داشته باشند.

وی افزود که قصد دارد تا در اپیزود جدید پادکست خود یعنی GrubbSnax، درباره‌ی این بازی، از جمله حالت آنلاین آن بیشتر صحبت کند.

در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

عضو بعدی خانواده‌ی Skate که هنوز نام رسمی‌ای ندارد، در ماه ژوئن سال 2020 میلادی به صورت غافلگیرکننده‌ای معرفی شد. وظیفه‌ی توسعه‌ی این بازی بر عهده‌ی استودیوی فول سرکل (Full Circle) است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *