اخبار بازی

شخصیت Moon Knight به بازی Fortnite افزوده شد

طبق اعلام رسمی شرکت اپیک گیمز، حساب کاربری بازی Fortnite (فورتنایت) و مارول، شخصیت Moon Knight هم اکنون از طریق فروشگاه Fortnite در دسترس گیمرها قرار دارد.

شرکت اپیک گیمز (Epic Games) و مارول طی اقدامی کاملاً قابل پیش‌بینی، از افزوده شدن شخصیت Moon Knight به بازی Fortnite خبر دادند. البته، پیش از اعلامیه‌ی رسمی نیز چندین افشاگر اطلاعات شناخته شده نیز چنین خبری را فاش کرده بودند. همچنین، زمان‌بندی این اقدام نیز با پخش قسمت چهارم سریال Moon Knight موازی شد تا در جذب مخاطب عملکرد بهتری داشته باشد.

علاوه بر پوسته‌ی مارک اسپکتر (Marc Spector)، نسخه‌ی «Mr. Knight» پوسته‌ی استیون گرنت (Steven Grant) نیز به این بازی افزوده شده است. در چند سال گذشته، بازی Fortnite دائماً میزبان پوسته‌هایی بر اساس نسخه‌های کمیک و شخصیت‌های ابرقهرمان مختلف و همچنین نسخه‌های لایو اکشن آن‌ها بوده است. در زمان نگارش این خبر تنها نسخه‌های دیزنی+ شخصیت Moon Knight در بازی Fortnite موجود است. در واقع، باید دید که در آینده برداشت دقیق‌تری از کمیک‌های این مجموعه به این بازی افزوده خواهد شد یا خیر.

البته، در چند سال گذشته بازی Fortnite میزبان تقریباً تمامی شخصیت‌های اصلی دنیای مارول، از جمله Spider-man و ولورین بوده است. همچنین، این بازی حتی در مقاطعی با کمیک‌ها نیز تلاقی پیدا کرده و شاهد کراس‌اورهایی بین آن‌ها بوده‌ایم. با توجه به رابطه‌ی بسیار خوب اپیک و مارول، به نظر می‌رسد که در آینده شاهد کراس‌اورهای بیشتری بین این دو باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *