اخبار بازی

استودیوی Insomniac Games به استخدام کارکنان ادامه می‌دهد

حدود یک سال پیش بود که اعلام شد یکی از بهترین استودیوهای انحصاری سونی یعنی Insomniac Games مشغول توسعه‌ی یک بازی چندنفره بزرگ برای پلی استیشن 5 است. این استودیو هم‌چنان به دنبال استخدام توسعه‌دهنده برای این بازی است.

خروجی Insomniac Games طی سالیان گذشته هم از نظر کیفیت و هم از نظر کمیت عالی بوده است. این طور که به نظر می‌رسد روند کم‌نظیر استودیو در آینده تغییری نخواهد کرد. با توجه به حضور Marvel’s Spider-Man 2 و Marvel’s Wolverine، استودیوی Insomniac Games همین حالا مشغول کار بر روی دو پروژه‌ی AAA است. با این حال به نظر می‌رسد که اتفاقات دیگری هم پشت صحنه در حال رخ دادن هستند.

ماه ژوئن سال گذشته بود که تایید شد استودیوی Insomniac Games مشغول کار بر روی یک بازی چندنفره نامشخص است. به نظر می‌رسد که پروسه‌ی تولید این بازی ادامه دارد و این استودیو هم‌چنان به دنبال قدرتمندتر ساختن تیم توسعه‌ی آن است. رئیس بخش فناوری Insomniac Games به تازگی در توئیتر خود اعلام کرد که این استودیو به دنبال استخدام یک مدیر ارشد گیم‌پلی برای بازی چندنفره جدید خود می‌گردد.

این بازی ظاهرا بخشی از تلاش همه‌جانبه سونی برای پررنگ‌تر ساختن حضور خود در فضای بازی‌های سرویس‌محور است. شرکت صاحب پلی استیشن قصد دارد تا در چهار سال آینده حداقل 10 بازی سرویس‌محور را به بازار عرضه کند. گزارشاتی سال گذشته منتشر شده بود که خبر از مرتبط بودن بازی چندنفره Insomniac Games به شخصیت‌های Marvel می‌دادند. با این حال هیچ چیزی رسما تایید نشده است.

Insomniac Games اخیرا با یک سری انتقادات مواجه شده است. طراح روایی ارشد سابق Ratchet and Clank: Rift Apart چندی پیش اعلام کرد که این استودیو عملا نقش او در توسعه‌ی بازی را از تیتراژ حذف کرده است.

exampleمرد شیش تیغ مرئی
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *