اخبار بازی

مدیر بخش تحقیق و طراحی ایکس باکس شرکت مایکروسافت را ترک کرد

مدیر بخش تحقیقات و طراحی ایکس باکس یعنی آقای کریس نواک (Chris Novak) پس از گذشت نزدیک به 20 سال شرکت مایکروسافت را ترک کرد.

او چنین نوشت که:

من از ایکس باکس و مایکروسافت استعفا دادم و آخرین روز من امروز، نوزدهم ماه آوریل است. من از ماه نوامبر سال 2002 میلادی در ایکس باکس مشغول به کار بودم و بعد از تقریباً 20 سال می‌دانم که خبر جدایی من می‌تواند غافلگیرکننده باشد.

اگرچه نواک به جزییات دلیل جدایی‌اش از مایکروسافت اشاره نکرد، اما توضیح داد که از چند سال اخیر به دلیل بروز مسائلی که خارج از شرکت مایکروسافت گریبان‌گیرش شده بودند قصد استعفا داشته است.

ماجراجویی من در ایستگاه بعدی به یک دوره‌ی استراحت خواهد رسید. من چند سال پیش به دلیل اتفاق مهمی که خارج از بحث کار برای من افتاده بود به خودم قول استراحت داده بودم.

من قصد دارم مدتی را صرف یک تور مربوط به طراحی کنم. اگر مایل به همکاری در زمینه‌ی طراحی بازی یا هر محصولی هستید، لطفاً تماس بگیرید.

من در این مدت دریافتم که جرقه‌ی بهترین چیزهایی که در بازی‌ها به وجود آمده‌اند، در صنعت‌های دیگر زده شده‌اند و دوست دارم مدتی روی این موضوع متمرکز شوم.

نواک در ماه نوامبر سال 2002 میلادی به تیم ایکس باکس ملحق شد. وی در این تیم به مدت هفت سال مدیر طراحی بود و روی پروژه‌هایی مانند نسخه‌های دوم، سوم و چهارم Project Gotham Racing، بازی Crackdown و اولین بازی مجموعه‌ی Forza Motorsport کار کرد.

در ماه سپتامبر سال 2009 میلادی و به عنوان طراح توسط مایکروسافت استخدام شد و به عنوان یکی از اولین طراحان هولولنز (HoloLens) لقب گرفت. همچنین، وی در پروژه‌های دیگری از جمله Quantum Break ،Sunset Overdrive و Ryse: Son of Rome نیز فعالیت کرد.

از مه اکتبر سال 2016 میلادی، نواک به عنوان مدیر دپارتمان تحقیق و طراحی ایکس باکس منصوب شد و روی بهبود و تکامل تجربه‌ی رابط کاربری در تمامی بخش‌های سرگرمی مایکروسافت فعالیت می‌کرد. وی در این زمینه گفت:

من عاشق دوره‌ی فعالیتم در ایکس باکس بودم. ساخت تجربیات جدید برای گیمرها یک امتیاز است.

چیزهای بسیار کمی در زندگی وجود دارند که می‌توان با کار روی آن‌ها چنین شور و شوقی را به مخاطبین القا کرد. من عاشق گوش‌دادن به صحبت گیمرها و تجسم لحظه‌ی بعدی و لذت غیرمنتظره‌ای که در انتظار آن‌ها است هستم. بازی شگفت‌انگیز است و ایکس باکس همیشه با من خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *