اخبار بازی

اشاره‌ی اکتیویژن به تاریخ انتشار و محتوای فصل سوم Warzone

اخیراً تریلری از فصل سوم بازی‌های Call of Duty: Vanguard و Warzone Pacific منتشر شد که احتمال حضور Godzilla و King Kong در آن‌ها را قوت می‌بخشد.

این تریلر سینمایی که در ادامه قابل مشاهده است، به تأثیر بمب‌های Nebula (سلاحی که در فصل دوم معرفی شد) که توسط نازی‌ها ساخته شده‌اند می‌پردازد و نسبت به آن‌ها هشدار می‌دهد.

راوی این تریلر می‌گوید:

اما چیزی که هیچ یک از ما نمی‌دانستیم این بود که طوفانی در راه است. نازی‌ها به وسیله‌ی بمب‌های Nebula ناخواسته چیزی را بیدار کرده بودند که بسیار قوی‌تر و ترسناک‌تر از هر چیزی است که بتوان آن را درک کرد.

این تریلر با انتشار تصاویری از دستگاهی که فرکانس مرموزی را پخش می‌کند، به پایان می‌رسد. یکی از کاربران با تجزیه و تحلیل این فرکانس و استفاده از ویرایشگر صوتی دیجیتال و نرم‌افزار ضبط صوت Audacity، به معنای پیام یعنی «هیولاها واقعی هستند» دست یافت.

در ماه فوریه، تام هندرسون به عنوان یکی از کارشناسان صنعت بازی‌های ویدیویی گزارش داد که احتمالاً King Kong و Godzilla در سال جاری وارد Warzone خواهند شد. او ادعا می‌کرد که این نتیجه‌گیری از مشاهده‌ی دو تصویر هنری و مفهومی از Warzone حاصل شده است. به گفته‌ی وی، در این تصویر کینگ کونگ در حال تماشای هواپیمایی از بازی WW2 در آسمان است و تصویر دیگر نیز شلیک پرتوهای آبی درخشان توسط گودزیلا به سربازان را به تصویر می‌کشد.

در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

فصل سوم بازی‌های Call of Duty: Vanguard و Warzone در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ (27 آوریل) منتشر خواهند شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *