اخبار بازی

آپدیت بعدی Battlefield 2042 بسیاری از مشکلات آن را حل می‌کند

استودیوی DICE به تازگی تایید کرده که هفته‌ی آینده قرار است شاهد انتشار آپدیت بزرگی برای Battlefield 2042 باشیم. تغییرات کلیدی این آپدیت نیز به اشتراک گذاشته شده‌اند.

به گفته‌ی مدیر انجمن EA DICE یعنی آقای کوین جانسون (Kevin Johnson)، آپدیت 4.0 بازی Battlefield 2042 قرار است شامل بیش از 400 رفع مشکل و بهبودهای کلیدی برای این بازی باشد. پیش از انتشار جزئیات کامل این آپدیت در هفته‌ی آینده، جانسون برخی از تغییرات کلیدی آن را به اشتراک گذاشته است.

اول از همه قرار است شاهد تغییر ویژگی‌های دو Specialist در بازی به نام‌های Rao و Paik باشیم. کمربند نارنجک Sundance هم دچار تغییراتی خواهد شد تا بهتر بتوان از آن در مسافت‌های کوتاه استفاده کرد. این آپدیت هم‌چنین دستیابی به Ribbon در حالت‌هایی مثل Rush را آسان‌تر خواهد کرد. به علاوه میزان XP دریافتی در ازای کار تیمی و فعالیت‌های حمایتی افزایش یافته تا بازیکنان مجاب به انجام آن‌ها شوند.

DICE پیش از این گفته بود که در ماه آوریل قرار است شاهد انتشار آپدیتی برای Battlefield 2042 باشیم که چت صوتی را به این بازی اضافه خواهد کرد. ویژگی مهمی که به طرز عجیبی به هنگام عرضه در بازی غایب بود. در یک پست جدید هم این استودیو اعلام کرد که استراتژی خود در طراحی نقشه‌ها برای این بازی را تغییر خواهد داد. این تغییرات در حالی رخ می‌دهند که Battlefield 2042 عرضه‌ی بسیار ناامیدکننده‌ای داشته است. شمار بازیکنان همزمان این بازی بر روی Steam در حال حاضر کمتر از 1000 نفر است.

بازی Battlefield 2042 در حال حاضر بر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و پلتفرم PC در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *