اخبار بازی

بازی Dead Island 2 به‌زودی منتشر خواهد شد

بنا بر گزارشی جدید از کالین موریارتی (Colin Moriarty)، بازی Dead Island 2 زودتر از آنچه هواداران انتظار آن را دارند منتشر خواهد شد.

از زمان معرفی این بازی جهان‌آزاد مورد انتظار در سال 2014، شرکت دیپ سیلور (Deep Silver)، ناشر بازی، چندین بار ادامه‌ی توسعه آن را تأیید کرده بود. با این وجود، تاکنون شاهد نمایش بزرگی از این بازی نبوده‌ایم، اما ظاهراً به‌زودی این سکوت خبری شکسته خواهد شد.

در قسمت جدید پادکست Sacred Symbols، مجری آن یعنی کالین موریارتی اعلام کرد که طبق شنیده‌های او، Dead Island 2 در آینده‌ای نزدیک دوباره معرفی خواهد شد و کمی پس از آن در سال 2022، انتشار خواهد یافت. او تأیید کرد که منبع او از این بازی و روند توسعه‌ی آن اطلاع دارد و در ادامه گفت که نزدیک‌ترین تاریخ احتمالی عرضه‌ی نسخه‌ی دوم Dead Island، یکی از ماه‌های سپتامبر یا اکتبر خواهد بود. اگر این گفته صحت داشته باشد، می‌توانیم در تابستان پیش رو، منتظر نمایشی از این عنوان مورد انتظار باشیم.

با در نظر گرفتن فرآیند بسیار طولانی این بازی از زمان معرفی اولیه‌ی آن که تاکنون 8 سال به طول انجامیده است و سکوت خبری‌ای که سازندگان درمورد روند توسعه‌ی آن در پیش گرفتند، شاید امسال بهترین زمان برای دیپ سیلور باشد نسخه‌ی دوم Dead Island را به هوادارن آن هدیه دهد.

اخیراً نیز شرکت امبریسر گروپ (Embracer Group) در یکی از گزارش‌های مالی خود به احتمال عرضه‌ی این بازی تا پایان ماه مارس 2023 اشاره کرده بود. کمی قبل‌تر نیز گزارشی از تام هندرسون (Tom Henderson) منتشر شده بود که به عرضه‌ی ساخته‌ی اخیر استودیوی دمباستر (Dambuster) در سال جاری میلادی اشاره می‌کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *