اخبار بازی

یک گلیچ باعث غیرفعال‌شدن وسایل نقلیه بازی Warzone شد

استودیوی رِیوِن سافت‌ور به عنوان توسعه‌دهنده‌ی Call of Duty: Warzone وسایل نقلیه را به طور موقت از نقشه‌ی Rebirth Island این بازی از دسترس خارج کرد.

یوی رِیوِن سافت‌ور (Raven Software) روز دوشنبه گفت که بروز یک مشکل نامشخص در بازی Call of Duty: Warzone باعث از دسترس خارج کردن وسایل نقلیه از نقشه‌ی Rebirth Island شده است. عموماً اعتقاد بر این است که دلیل این امر یافته شدن یک گلیچ و راهی غیر متعارف برای ورود به Golden Vaultها توسط پلیرها تلقی می‌شود. Golden Vaultها مکان‌های مرموزی در Call of Duty: Warzone هستند که از طریق آن‌ها می‌توان به لوت‌های لجندری و کمیاب دست یافت.

استودیوی ریون افزود:

ما در نقشه‌ی Rebirth Island از Call of Duty: Warzone مشکلی مشاهده کردیم و تصمیم گرفتیم که وسایل نقلیه را به صورت موقت در آن از دسترس خارج کنیم.

البته، Golden Vaultها امروز و پس از اتمام یک چالش همگانی به طور رسمی در دسترس قرار گرفتند، اما برای دسترسی به آن‌ها باید مجموعه‌ای از آیتم‌های درون بازی و سپس کدهای دسترسی به Golden Vaultها را یافت.

بازی Call of Duty: Warzone به صورت رایگان در دسترس کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد.

meysambKing Jim Ryan
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *